تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل کاهش جریمه تعزیرات حکومتی

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل کاهش جریمه تعزیرات حکومتی اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

 

وکیل کاهش جریمه تعزیرات حکومتیوکیل کاهش جریمه تعزیرات حکومتی

امروزه تنها سازمان تعزیرات حکومتی را به عنوان یکی از ارگانهای پیشگیری از گران فروشی ، مقابله با گران فروشی و یا مبارزه با احتمار می شناسیم .در صورتی که لازم به ذکر است که این سازمان دارای وظایف دیگری نیز می باشد .

سازمان تعزیرات حکومتی :

 این سازمان از زیر مجموعه های دادگستری می باشد و تحت دستورات قوه مجریه عمل می کند.

 به دلیل وظایف خاص این سازمان به جرائم مربوط به خود تنها در سطح خرد رسیدگی می نماید به همین دلیل به جرائم در سطح سازمان تعزیرات تخلف گفته می شود.

در تمامی مواردی که جرائم مذکور در سطح وسیع بوده و یا به صورت سازمان یافته و باندی انجام شود از طرف سازمان تعزیرات به دادسرا معرفی شده تا در آنجا بدان رسیدگی شود.

وکیل کاهش جریمه تعزیرات حکومتیوکیل کاهش جریمه تعزیرات حکومتی

 دادسرا نیز با توجه به اسناد و مدارک مربوطه بدان رسیدگی می شود.در این مرحله از رسیدگی استفاده از وکلای دادگستری نقش بسیار حیاتی و مهم در روند پرونده را دارد .

لذا پیشنهاد می شود که در صورت رسیدگی جرم به این مرحله و ارسال پرونده از سازمان تعزیرات به دادسرا و یا دادگستری حتما از وکیل تعزیرات حکومتی حرفه ای و مجرب استفاده شود.

حد و صلاحیت سازمان تعزیرات حکومتی:

 مطابق قوانین مربوطه وظایف اداره تعزیرات به سه بخش کلی تقسیم می شوند .

وکیل کاهش جریمه تعزیرات حکومتیوکیل کاهش جریمه تعزیرات حکومتی

بخش اول مربوط به تخلفات خرد و غیر کلان اقتصادی می شود :مانند کم فروشی ، گران فروشی و …….

بخش دوم که بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد مربوط به قاچاق کالا و ارز می شود و بیشترین جریمه های معین شده در این مورد صادر می شود  ( تخلفات کاهای گمرکی ، قبوض خرید از گمرکات در سراسر کشور ، پروانه های صدور و خروج موقت )

بخش سوم مربوط به تخلفات در زمینه بهداشت و درمان در سطح جامعه می باشد   ( تاسیس مطب بدون مجوز ، عدم پذیرش بیمار در اوؤزانس ، فروش داروهای تقلبی و بدون مجوز و ……. )

موسسه حقوقی تهران وکیل با در اختیار داشتن بهترین وکیل تهران اماده ارائه تمامی خدمات حقوقی و قضائی در مورد پرونده های مطروحه در سازمان تعزیرات حکومتی بوده و شما می توانید با اطمینان پرونده های خود را به انها بسپارید .در شعبه تجدید نظر نیز فرد می تواند ضمن ارسال لایحه با استفاده از وکیل دیوان به صورت حضوری پرونده خود در تعزیرات را تحت پیگیری قراردهد.

وکیل کاهش جریمه تعزیرات حکومتیوکیل کاهش جریمه تعزیرات حکومتی

نحوه رسیدگی به تخلفات صورت گرفته در تعزیرات :

افراد می توانند در صورت هرگونه مشکل در رابطه با این سازمان از حقوق خود به طور شخصی دفاع نموده و یا از وکیل خود سازمات تعزیرات و یا از وکلای دادگستری استفاده نمایند.

کلیه احکام صادره در سازمان تعزیرات بصورت نقدی بوده و افراد می توان علیه تمامی ارای صادره درخواست تجدید نظر نمایند .

 یک نکته بسیار مهم در این زمینه این می باشد که مبلغ جریمه باید بالای صد هزار تومان باشد و حکام زیر این قیمت قابل تجدید نظر نبوده و قطعی می باشند. 

وکیل تعزیرات حکومتی :

فردی می باشد که دارای سابقه و تجربه لازم در به عهده گرفتن وکالت افرادی که درگیر پروند های مربوط  به سازمان تعزیرات  بوده و در صورت  لزوم می تواند از آنها دفاع نماید.

وکیل کاهش جریمه تعزیرات حکومتیوکیل کاهش جریمه تعزیرات حکومتی

این  فرد باید با قوانین و نحوه صدور رای و سایر موارد مطروحه در سازمان تعزیرات آشنایی کامل داشته و در هر مورد بتواند بهترین دفاع را از موکل خود بنماید.

وکیل سازمان تعزیرات بدون حضور موکل نیز تمامی تلاش خود را در جهت احقاق حقوق موکل انجام داده و در این زمینه با تلاش خود سعی در صدرو حکم با کمترین میزان جریمه برای فرد را دارا می باشد.

وکیل تعزیرات حکومتی می تواند از تضییع حقوق موکل خود در تمامی مراحل رسیدکی در این سازمان جلوگیری نموده و با دفاع خود به بهترین نحو آرامش را به فرد در پرونده ها ارائه می دهد.

 باتوجه به اینکه وکلایی که در سطح دادگستری ها در تمامی کشور فعالیت مینمایند در بعضی از موارد فاقد اشنایی کامل با قوانین دبوان عدالت اداری و سازمان تعزیرات می باشند فلذا از قبول پرونده های این دو مرجه قضائی خودداری می نمایند .

وکیل کاهش جریمه تعزیرات حکومتیوکیل کاهش جریمه تعزیرات حکومتی

 گروههای وکلای زیادی در این زمینه مشغول فعالیت می باشند. یکی از بهترین گروههای وکلا موسسه حقوقی تهران وکیل می باشند که در این رابطه داری تجربه ، تخصص . علم مربوطه بوده و در صورت قبول پرونده به صورت بسیار حرفه ای امورات پرونده موکل خود را انجام می دهند.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *