تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

شماره تلفن سازمان تعزیرات حکومتی+آدرس

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع شماره تلفن سازمان تعزیرات حکومتی+آدرس اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

 

شماره تلفن سازمان تعزیرات حکومتی+آدرس شماره تلفن سازمان تعزیرات حکومتی+آدرس

در این نوشتار به بررسی سازمان تعزیرات حکومتی در تهران خواهیم پرداخت ودر ادامه به آدرس و شماره تلفن ان می پردازیم.

ساختار سازمان تعزیرات حکومتی:

سازمان تعزیرات حکومتی دارای شعب مختلف بوده که هر شعبه باتوجه به موقعیتی که قانون به ان پرداخته است دارای وظایف مربوط به خود می باشد . شعبه های رسیدگی کننده ان نیز تنها بخشی از این سازمان می باشند که به سه بخش شعب بودی ، تجدید نظرو عالی تقسیم می شوند .

 شعبات رسیدگی کننده در تعزیرات که به بدوی و تجدید نظر تقسیم می شوند  بدین صورت می باشند که  شعبات از یک رئیس و دو نفر قاضی تکیل می شوند با این تفاوت که شعبات تجدید نظر با حضور دو نفر نیز رسمیت یافته  و به طور کلی ملاک تصمیم گیری نظر دو نفر می باشد.

 در شعب بدوی آرای تا دو میلیون قطعی بوده و غیر قابل اعتراض می باشند وبالاتر از دو میلیون قابل اعتراض در شعب تجدید نظر می باشند.

شماره تلفن سازمان تعزیرات حکومتی+آدرس شماره تلفن سازمان تعزیرات حکومتی+آدرس

یک نکته بسیار مهم در خصوص سازمان تعزیرات این می باشد که به موجب ماده 22 ایین نامه سازمان تعزیرات حکومتی مصوب سال یک هزار و سیصد و هفتادو سه ، شعبه عالی سازمان در صورتی که آرای صادره در شعب بدوی و تجدید نظر را بر خلاف قانون تشخیص دهند می توانند از وزیر دادگستری تقاضای بررسی حکم صادره نموده و در صورتی که وزیر دادگستر این موضوع را تایید نماید رای صادره به شعبه عالی ارسال شده و در انجا تحت رسیدگی قرار می گیرد . جلسه رسیدگی در شعب مرکزی واقع در تهران تشکیل می گردد.

آدرس سازمان تعزیرات حکومتی آدرس سازمان تعزیرات حکومتی

موسسه حقوقی تهران وکیل با در اختیار داشتن بهترین وکیل تهران و بهترین وکیل تعزیرات حکومتی اماده ارائه تمامی خدمات حقوقی و قضائی در مورد پرونده های مطروحه در سازمان تعزیرات حکومتی بوده و شما می توانید با اطمینان پرونده های خود را به انها بسپارید .در شعبه تجدید نظر نیز فرد می تواند ضمن ارسال لایحه با استفاده از وکیل دیوان به صورت حضوری پرونده خود در تعزیرات را تحت پیگیری قراردهد.

صلاحیت شعب تعزیرات حکومتی:

از مصادیق صلاحیت های شعبات تعزیرات حکومتی می توان به مقابله با تخلفات کم فروشی ، گران فروشی ، احتکار ، عدم اجرای تعهدات دریافت کنندگان ارز دولتی می باشد .

شماره تلفن سازمان تعزیرات حکومتی شماره تلفن سازمان تعزیرات حکومتی

 امروزه به دلیل وضعیت بد اقتصادی افراد زیادی برای به دست اوردن سود بیشتر اقدام به تخلفات فوق می نمایند که این امر در بسیاری از موارد به ضرر منافع عمومی تمام می شود .

 به موجب ماده 44 قانون  رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز، در صورتی که از این قبیل امور باشد در صلاحیت دادسرا بوده و دادسرا به این موضوع  رسیدگی می نماید . در غیر این صورت تخلف محسوب شده و در تعزرات رسیدگی می شود .

در آیین نامه سازمان تعزیرات حکومتی در تمامی تخلفات روی داده در سطح جامعه و مواردی که در صلاحیت سازمان تعزیرات می باشد میزان جریمه و مجازات معینه ذکر گردیده است .

البته در مواردی که مربوط به نفع عمومی جامعه بوده و  در صورت وقوع تخلفات مذکور ضررات غیر قابل جبرانی به جامعه وارد می شود ، در قانون مجازات های شدید تری برای این موارد در نظر گرفته است و افراد در صورتی که مرتکب این موارد شوند به شدت با انها برخورد خواهد شد.

سازمان تعزیرات حومتی مطابق قوانین مروبطه دارای شعبات رسیدگی کننده بوده و در هر مورد تخلف به طور جزئی اقدام به صدور رای می نماید . رای های صادره در تمامی شعب قابل تجدید نظر بوده و افراد می توانند علیه انها اعتراض نمایند .

شماره تلفن سازمان تعزیرات حکومتی شماره تلفن سازمان تعزیرات حکومتی

در ضمن در صورتی که رای صادره در شعبه تجدید نظر صادر شده باشد در دیوان عدالت اداری قابل تجدید نظر بوده و دیوان  با بررسی رای صادره از نظر مطابقت با قوانین اقدام به اتخاذ تصمیم در این باره می نماید.

 نشانی و ادرس سازمان تعزیرات حکومتی :

سازمان تعزیرات حکومتی از جمله سازمانهای می باشد که در تمامی شهرهای کشور دارای شعبه بوده و به تمامی تخلفات روی داده در حیطه ان شهر رسیدگی می نمایند.

در تهران با توجه به وسعت شهر این سازمان دارای چندین شعبه می باشد.

آدرش شعبه مرکزی این سازمان به نشانی خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ولیعصر، نرسیده به خیابان زرتشت، جنب سینما آفریقا (نبش کوچه شهید عتیقی نژاد) می باشد.

شماره تلفن سازمان تعزیرات حکومتی+آدرس شماره تلفن سازمان تعزیرات حکومتی+آدرس

همچنین  ثبت شکایات سازمان تعزیرات حکومتی صرفا از طریق تارنمای www.t135.ir، شماره تماس 135 و سامانه پیامکی 300000135 قابل انجام می باشد.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *