تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

عنوان مجرمانه حمل مواد جهت فروش

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع عنوان مجرمانه حمل مواد جهت فروش اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

 

عنوان مجرمانه حمل مواد جهت فروشعنوان مجرمانه حمل مواد جهت فروش

مواد مخدری که جهت فروش حمل می گردد اگر متهم در حین حمل و قبل از فروش دستگیر شود نامبرده به چه بزهی مرتکب شده است؟

نظر اکثریت

هرچند که متهم قصد فروش مواد مخدر را داشته است ولی با توجه به اینکه در حین حمل و قبل از فروش دستگیر شده است مرتکب بزه حمل مواد مخدر شده است زیرا قصد انجام بزه جز در موارد خاص و مصرح در قانون، جرم محسوب نمی شود.

نظر اقلیت

با توجه به اینکه مراد شخص از حمل مواد برای فروش بوده است؛ لذا مرتکب بزه در معرض فروش قرار دادن مواد مخدر شده است؛ زیرا در هر زمانی حتی در زمان حمل اگر خریدار خوب و مطمئن تقاضای خرید بکند بی شک مواد موردنظر فروخته خواهد شد.

عنوان مجرمانه حمل مواد جهت فروشعنوان مجرمانه حمل مواد جهت فروش

لازم به ذکر است در صورتی که در شمال تهران، غرب تهران، شرق تهران یا کرج هستید و به مشاوره با بهترین وکیل مواد مخدر نیاز دارید، می توانید با مشاوره حقوقی موسسه حقوقی تهران وکیل در ارتباط باشید. همچنین اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل کیفری می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید.

عنوان مجرمانه حمل مواد جهت فروشعنوان مجرمانه حمل مواد جهت فروش

جرائم مواد مخدر به عنوان مصداق جرائم سازمان یافته

پرسش: با توجه به اینکه طبق بند ۲ ماده ۴۷ قانون مجازات اسلامی مصوب ۱۳۹۲ مجازات جرائم سازمان یافته قابل تعلیق یا تعویق نیست، بیان کنید که منظور از جرائم سازمان یافته چه جرائمی است؟

نظر اتفاقی

جرم سازمان یافته به جرمی صادق است که وقوع آن توسط افراد متعددی با تبانی و هماهنگی قبلی واقع شده و مرتکب آن فرد واحدی نیست و یا اگر فرد واحدی نیز مرتکب شده در نتیجه سبق تصمیم گروهی و تبانی قبلی با دیگران و به صورت تشکیلاتی است.

عنوان مجرمانه حمل مواد جهت فروشعنوان مجرمانه حمل مواد جهت فروش

در تبصره یک ماده ۱۳۰ قانون مجازات اسلامی مصوب ۱۳۹۲ جرم سازمان یافته را نتیجه عمل گروه مجرمانه دانسته و در تعریف آن آمده است: گروه مجرمانه عبارت است از گروه نسبتا منسجم متشکل از سه نفر یا بیشتر که برای ارتکاب جرم تشکیل می شود یا پس از تشکیل، هدف آن برای ارتکاب جرم منحرف می گردد؛ بنابراین جرائمی که به صورت باندی و گروهی و سازماندهی قبلی و سردستگی فرد یا افراد خاص و با هماهنگی اعضای باند که از سه نفر یا بیشتر تشکیل شده، واقع می شود، جرم سازمان یافته است. خواه موضوع آن ارتكاب جرائم ضد امنیتی باشد با قاچاق موادمخدر و کالا و یا سرقت های مسلحانه و امثال آن؛ لذا از جرائم موضوع ماده ۶۲۰ قانون تعزیرات مصوب ۱۳۷۵ می توان به عنوان مصداقی از جرائم سازمان یافته یاد کرد.

برای دریافت مشاوره حقوقی کیفری توسط وکیل کیفری به صفحه فوق مراجعه نمایید یا با کارشناسان مشاوره حقوقی ما در ارتباط باشید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *