تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

مطالبه سهم الارث پدر و برادر

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

مطالبه سهم الارث پدر و برادر یکی از سوالاتی است که بسیار مطرح می شود. به منظور اطلاع از این رویه توجه شما را به خلاصه پرونده زیر جلب می نماییم

مطالبه سهم الارث پدر و برادر
مطالبه سهم الارث پدر و برادر

به تاریخ ۲۸/۱۰/۷۰ «الف» دعوایی به خواسته مطالبه سهم الارث پدر و برادر به ارزش یک میلیون تومان به طرفیت «ج» و «د» اقامه نموده و نتیجه چنین توضیح داده، پدرم… فوت نموده برادرم «ھ» اعدام شده خوانندگان اموال پدر و برادرم را حیف و میل نموده اند و اموال را به نام خود انتقال داده اند. شعبه ۹۴ حقوقی ۲…. با توجه به بهای خواسته حقوقی یک را صالح به رسیدگی دانسته رسیدگی به شعبه ۳ حقوقی یک… ارجاع گردیده است خواندگان ضمن تکذیب از دعوی اظهار نموده اند خواهان دلیل وراثت از فوت شدگان را ارائه نکرده «س»سی و پنج سال قبل فوت نموده و ماترکی از او باقی نمانده، «ه»دارای زن و فرزند و مادر بوده است و خواهان از متوفی ارث نمی برد و رد دعوی را درخواست نموده اند اضافه نموده اند از پدر و از برادرمان چیزی باقی نمانده است. دادگاه با توجه به محتویات پرونده ختم رسیدگی را اعلام کرده نتیجه به شرح زیر: نظر به رسیدگی های انجام شده و اظهارات طرفین ادعای خواهان غیرثابت تشخیص و محکوم به رد است (۵۹-۶/۲/۷۲)فرجام خواهی شده رسیدگی به این شعبه ارجاع گردیده است هیئت شعبه به تاریخ فوق تشکیل شده است با توجه به محتویات پرونده و مشاوره مبادرت به صدور رأی میشود.

مطالبه سهم الارث پدر و برادر
مطالبه سهم الارث پدر و برادر

«بسمه تعالی- اعتراض تجدیدنظرخواه نسبت به دادنامه مورد تقاضای تجدیدنظر به علت اینکه موجه و مستدل نیست وارد نمی باشد از جهت تشریفات رسیدگی هم اشکال بر آن به نظر نمی رسد على هذا دادنامه موصوف ابرام می گردد.»

مطالبه سهم الارث پدر و برادر
مطالبه سهم الارث پدر و برادر

برای دریافت مشاوره حقوقی ملکی توسط وکیل ملکی به صفحه فوق مراجعه نمایید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *