تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

نحوه دفاع برای اعتراض به حقوق بازنشستگی

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع نحوه دفاع برای اعتراض به حقوق بازنشستگی اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

 

 نحوه دفاع برای اعتراض به حقوق بازنشستگی نحوه دفاع برای اعتراض به حقوق بازنشستگی

دیوان عدالت اداری یکی از مراجع قضائی تخصصی می باشد که افراد در ان می توانند نسبت به اعمال و تخلفات سازمانهای ادارای و دولتی طرح شکایت و اعتراض نمایند .

یکی از مجموعه شکایت هایی که در دیوان به آن رسیدگی می شود حقوق بازنشستگی می باشد . حقوق بازنشستگی به خصوص برای افراد که تمامی زندگی خود را بر روی ان سرمایه گذاری کرده اند بسیار مهم می باشد.

معمولا اکثر افراد به جهت مشکلات در پرداخت و همچنین نوع بیمه و سایرموارد مربوطه در هنگام بازنشسگی دچار مشکلاتی همچون کمی پرداختی بازنشستگی وسایر موارد می شوند

 نحوه دفاع برای اعتراض به حقوق بازنشستگی نحوه دفاع برای اعتراض به حقوق بازنشستگی

این افراد می توانند برای احقاق حقوق خود به دیوان عدالت اداری شکایت نموده و باتوجه به اداله و مدارک خود به میزان دریافتی خود اعتراض نمایند .

یکی ازسازمانهای بسیار مهم در این زمینه سازمان تامین اجتماعی می باشد . سازمان تامین اجتماعی یک سازمان طویل و عریض می باشد که دارای تعداد بسیار زیادی ارباب رجوع می باشد و با توجه به میزان کار خود قادر به پاسخگویی به همه ارباب رجوع به طور کامل نمی باشد .

 نحوه دفاع برای اعتراض به حقوق بازنشستگی نحوه دفاع برای اعتراض به حقوق بازنشستگی

بسیاری از افراد وقتی در این زمینه باتوجه به عدم آشنایی با قوانین تامین اجتماعی و یا سایر نهاد بیمه گذار در هنگام شکایت دچار مشکلات فراوانی می شود می شوند و بهترین کار در این گونه مواقع استفاده از وکیل دیوان عدالت اداری متخصص و با سابقه در این زمینه می باشد .گروه تخصصی تهران وکیل علی رغم داشتن سابقه و تخصص در این مورد در زمینه کار خود بسیار پیگیر بوده و افراد معترض به حقوق بازنشستگی می توانند در این زمینه با انها مشاوره و امور خود را به انها بسپارند و همچنین این موسسه با داشتن بهترین وکیل دیوان آماده ارایه خدمات به شما عزیزان می باشد.

در ادامه متن به تعریف بازنشستگی ، انواع ان و روش دریافت و اعتراض به آن خواهیم پرداخت .

بازنشستگی چیست؟

به طور کلی بازنشستگی یعنی کناره گیری از ادامه شغل که می تواند دلائل متفاوتی همچون کهولت سن ، بیماری ، ازکار افتادگی و سایر موارد دارد.

 نحوه دفاع برای اعتراض به حقوق بازنشستگی نحوه دفاع برای اعتراض به حقوق بازنشستگی

انواع بازنشستگی :

1-بازنشستگی ناشی از رسیدن سن به زمان ان که در زنان و مردان متفاوت می باشد و معمولا برای زنان سن کمتری در نظر گرفته می شود .

2- بازنشستگی ناشی از بیماری یا ازکار افتادگی

3- بازنشستگی قبل از موعد یا بازخرید.

معمولا در سازمانهای اداری و دولتی افراد براساس شرایط سنی و شغلی خود درخواست بازنشستگی می نمایند که در شغلهای مختلف متفاوت می باشد .

 در بعضی از شغلها که دارای شرایط سخت می باشند افراد باید زودترو قبل از موعد رسمی که در ادارات دولتی مرسوم می باشد بازنشسته می شوند.

این از انگونه مواردی می باشد که افراد بسیاری دچار مشکلات مربوط به حقوق بازنشستگی می شوند.

 نحوه دفاع برای اعتراض به حقوق بازنشستگی نحوه دفاع برای اعتراض به حقوق بازنشستگی

در خصوص اعتراض به حقوق بازنشستگی افراد می توانند در دیوان عدالت اداری علیه این موضوع طرح دعوی نمایند .

طرح دعوی حقوق بازنشستگی مطابق شرایط عمومی مربوط به سایر شکایات بوده وافرادا می توانند با اعلام موضوع و نوشتن دادخواست به دیوان عدالت اداری به ان موضوع اعتراض نمایند .

بعد از ثبت دادخواست در دیوان عدالت اداری به ان رسیدگی شده و حکم صادر می شود.درصورتی که فرد به حکم صادره اعتراض داشته باشد می تواند از ان درخواست تجدید نظر نماید.

در صورت صدورحکم تجدید نظر دیگر حکم قطعی بوده و فرد حق اعتراض در این خصوص را نخواهد داشت.

در خصوص این موارد بهترین راه این است که افراد از وکلای مجرب استفاده کنند تا بتوانند به صورت ضمانتی حقوق خود را دریافت نمایند.

 نحوه دفاع برای اعتراض به حقوق بازنشستگی نحوه دفاع برای اعتراض به حقوق بازنشستگی

گروه تخصصی تهران وکیل یکی از بهترین گروههای وکلا در دیوان می باشند که دارای تخصص در این زمینه می باشند و لذا با مشاوره و معرفی خود به انها می توانید با خیال راحت به دریافت حقوق خود مطمئن باشند.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *