تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اعتراض به حقوق بازنشستگی+ متخصص+ بهترین+ تهران+ شماره تلفن+ کرج

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل اعتراض به حقوق بازنشستگی+ متخصص+ بهترین+ تهران+ شماره تلفن+ کرج اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

 

وکیل اعتراض به حقوق بازنشستگی+ متخصص+ بهترین+ تهران+ شماره تلفن+ کرجوکیل اعتراض به حقوق بازنشستگی+ متخصص+ بهترین+ تهران+ شماره تلفن+ کرج

 افراد پس از کار کردن برای مدتی طولانی از نظر جسمی و روحی دچار فرسودگی می‌شوند، در صورتی که شرایط عمومی بازنشستگی را داشته باشد می تواند درخواست بازنشستگی خود را تقدیم کند. پس از بازنشستگی نیز دوران مهمی برای افراد است، دولت و ارگان های مربوطه باید با درنظر گرفتن شرایطی برای بازنشستگان به بهتر شدن این دوران کمک کنند. بازنشستگان پس از اتمام دوران کاری دغدغه های فکری زیادی دارند، حق طبیعی آن هاست که این دوران را با آسودگی خاطر مالی سپری کنند. این آسودگی خاطر تنها با دریافت مستمری است که شخص بازنشسته خود را مستحق دریافت آن میداند. هرنوع اعتراض به حقوق بازنشستگی توسط وکیل متخصص اعتراض به حقوق بازنشستگی قابل پیگیری است. وکیل اعتراض به حقوق بازنشستگی با بررسی مدارک و شرایط تلاش میکند تا موکل خود به نتیجه دلخواه برسد.

در صورتی افراد واجد شرایط دریافت حقوق بازنشستگی هستند که در محلی فعالیت کرده باشند که هر ماه بیمه فرد را برای مدت معینی پرداخت کرده، یا خود شخص ماهیانه اقدام به پرداخت بیمه نموده باشد.

حقوق بازنشستگی:

حقوق بازنشستگی یا مستمری ممکن است از سوی سازمان تامین اجتماعی یا صندوق خدمات کشوری به افراد پرداخت شود. حقوق بازنشستگی درآمدی است که هر ماه به افرادی با سابقه کار 30 سال تعلق می‌گیرد. در شرایط خاص، درخواست بازنشستگی و دریافت مستمری بازنشستگی برای افرادی که زیر 30 سال سابقه کار دارند نیز ممکن است. حقوق بازنشستگی با در نظر گرفتن سال‌هایی که فرد مشغول به کار بوده، سن کنونی فرد ،سنوات و غرامتی که به شخص تعلق می‌گیرد، مشخص خواهد شد. به طور معمول افراد پس از کارکردن به مدت 30 سال میتوانند درخواست بازنشستگی خود را ارائه دهند. معمولا آقایان در سن 60 سالگی و خانم‌ها در سن 55 سالگی اقدام به بازنشسته شدن میکنند. میزان حقوق دریافتی در دوران بازنشستگی برای هر فرد متفاوت است. افرادی که بصورت 20 سال پشت سر هم و 25 سال متناوب در مناطق بد آب و هوا یا در مشاغل سخت و زیان آور مشغول به کار بوده و حق بیمه را هم پرداخت کرده‌اند، میتوانند پیش از رسیدن به 30 سال سابقه تقاضای بازنشستگی خود را اعلام کنند. پس از برقرار شدن حقوق بازنشستگی، در صورتی که شخص فوت کند حقوق بازنشستگی به بازماندگان وی پرداخت خواهد شد. هرنوع اعتراض نسبت به حقوق بازنشستگی در هیئت های بدوی و تجدید نظر سازمان تامین اجتماعی رسیدگی می‌شود. برای اعلام تجدید نظر باید از مراحل ابتدایی از تخصص و تجربیات وکیل اعتراض به حقوق بازنشستگی استفاده کنید. وکیل اعتراض به حقوق بازنشستگی به بررسی مدارک و شواهد می‌پردازد و با استناد به قانون تاثیر به سزایی در پیشرفت پرونده خواهد داشت.

سن بازنشستگی:

ماده 2 قانون تامین اجتماعی بازنشستگی را عدم فعالیت شخص بیمه شده به دلیل رسیدن به سن بازنشستگی ،تعریف کرده است. در صورتی که افراد در دوران کاری خود مبلغ بیمه تعیین شده را به سازمان تامین اجتماعی پرداخت کنند، پس از رسیدن به سن بازنشستگی مستحق دریافت مستمری از این سازمان هستند. در صورتی که فرد حداقل ده سال حق بیمه تعیین شده را قبل از اعلام درخواست بازنشستگی پرداخت کرده باشد، میتواند برای دریافت مستمری اقدام کند. شخصی که برای مدت 10 سال بیمه پرداخت کرده و دارای شرایط خاص شغلی نیز بوده است، باید با استفاده از وکیل اعتراض به حقوق بازنشستگی پیگیر دریافت مستمری باشد که مستحق دریافت آن است. جانبازان انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی نیز میتوانند تقاضای درخواست حقوق بازنشستگی خود را مطرح کنند. پس از بررسی نسبت به برقراری حقوق بازنشستگی برای این اشخاص نیز تصمیم گیری خواهد شد. هر نوع اعتراض با همراهی وکیل اعتراض به حقوق بازنشستگی قابل پیگیری است. در صورتی که شخص از حقوق تعیین شده بازنشستگی خود رضایت نداشته باشد، میتواند با همراهی وکیل متخصص اعتراض به حقوق بازنشستگی اعتراض خود را در هیئت بدوی و تجدید نظر سازمان تامین اجتماعی مطرح کند.

با توجه به شرایط افراد حقوق بازنشستگی نیز متفاوت تعیین خواهد شد. مسائلی مانند مدت زمانی که بیمه پرداخت شده، سن شخص ، نوع شغل و…در میزان دریافتی موثر است. برای محاسبه میزان دریافتی شخص بازنشسته باید یک سی و پنجم متوسط حقوق شخص بیمه شده ضرب در سنوات پرداخت حق بیمه به شرطی که از صد درصد حقوق شخص بیشتر نشود، شود. پس از بررسی شرایط میزان حقوق بازنشستگی شخص مشخص خواهد شد. یکی از راه های اعلام اعتراض درخواست تجدید نظر در هیئت های تجدید نظر سازمان تامین اجتماعی است. وکیل اعتراض به حقوق بازنشستگی با طی کردن مراحل مورد نیاز قانونی اعتراض شما را در هیئت تجدید نظر بیان می‌کند. اگر رای صادره از هیئت تجدید نظر نیز مورد قبول شخص و وکیل اعتراض به حقوق بازنشستگی وی نباشد، میتوانند در دیوان عدالت اداری درخواست فرجام خواهی خود را ارائه کنند.

دیوان عدالت اداری چیست؟

دیوان عدالت اداری سازمانی که، به منظور رسیدگی به اعتراضات و نارضایتی افراد جامعه از عملکرد و تصمیم گیری مقامات و کارکنان دولتی تشکیل شده است. ارائه درخواست فرجام خواهی در این سازمان مسئله ای تخصصی و نیازمند تجربه و دانش حقوقی است. وکیل متخصص دیوان عدالت اداری شخصی است که در این مسیر شما را همراهی خواهد کرد.

برای دریافت مشاوره تلفنی حقوقی میتوانید با شماره‌هایی که در پایین صفحه مشاهد میکنید تماس بگیرید و با بهترین وکلای اعتراض به حقوق بازنشستگی، مجموعه تهران وکیل مشورت کنید.

فرجام خواهی در دیوان عدالت اداری مستلزم ارائه دادخواست است. وکیل متخصص اعتراض به حقوق بازنشستگی دادخواست اعتراض را تنظیم و به این سازمان تقدیم می‌نماید. در دادخواست باید اطلاعات شخصی شخص، موضوع مورد اعتراض فرد، دلیل اعتراض و.. ذکر شود.

 

وکیل اعتراض به حقوق بازنشستگی+ متخصص+ بهترین+ تهران+ شماره تلفن+ کرجوکیل اعتراض به حقوق بازنشستگی+ متخصص+ بهترین+ تهران+ شماره تلفن+ کرج

مهلت تقدیم دادخواست اعتراض به تصمیم تامین اجتماعی در دیوان عدالت اداری برای افرادی که در ایران مقیم هستند 3 ماه و برای افرادی که در خارج از ایران اقامت دارند، 6 ماه است. پس از گذشت این زمان طرح دادخواست اعتراض توسط شخص یا وکیل اعتراض به حقوق بازنشستگی وی ممکن نخواهد بود. مگر در شرایطی که شخص اثبات کند به دلایل خاص و قابل قبول از نظر قانون موجد شرایط ارائه اعتراض در زمان مقرر نبوده است.

در مواردی به دلیل عدم وجود شرایط قانونی دادخواست در دیوان عدالت اداری مورد قبول واقع نمی‌شود.  شرایطی از قبیل اهلیت نداشتن، ذی صلاح نبودن ، مطرح شدن اعتراض در زمان خارج از مهلت مقرر قانونی و…..

اشخاص و وکیل متخصص اعتراض به حقوق بازنشستگی آن‌ها باید در زمان تنظیم دادخواست تمامی شرایط شکلی و ماهوی را در نظر داشته باشند. رد شدن دادخواست به دلیل بی توجهی به شرایط عواقب جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت.

شعبه دیوان عدالت اداری با بررسی و انجام تحقیقات پرونده را تکمیل میکند و طی مدت یک هفته به صدور رای مبادرت می‌ورزد.

پس از صدور رای در دیوان عدالت اداری، مهلتی 20 روز برای افرادی که در ایران اقامت دارند و مهلتی 2 ماهه برای اشخاصی که در خارج از ایران اقامت دارند برای اعلام اعتراض به رای صادره در شعب بدوی دیوان عدالت اداری تعیین شده است. افرادی که مقیم ایران نیستند، میتوانند با وکالت دادن به وکیل اعتراض به حقوق بازنشستگی پیگیر مسائل بازنشستگی خود در ایران باشند.

وکیل اعتراض به حقوق بازنشستگی+ متخصص+ بهترین+ تهران+ شماره تلفن+ کرجوکیل اعتراض به حقوق بازنشستگی+ متخصص+ بهترین+ تهران+ شماره تلفن+ کرج

 

رسیدگی به اعتراضات نسبت به آراء صادره از شعب بدوی دیوان در هیئت عمومی دیوان عدالت اداری صورت می‌گیرد. این هیئت ظرف 10 روز نسبت به صدور رای اقدام می‌کند. رای صادره از این هیئت قطعی و غیر قابل تجدید نظر است.

برای دریافت هرنوع مشاوره حقوقی درباره محاسبه حقوق بازنشستگی و اعتراض به حقوق تعیین شده به صورت حضوری به شعبات تهران وکیل در تهران و کرج مراجعه کنید. وکلای متخصص اعتراض به حقوق بازنشستگی در این زمینه مهارت و دانش کافی و لازم را دارند، و آماده خدمت رسانی هستند

 

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *