تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

محکومیت متهم به بزه کلاهبرداری

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در نوشتار حاضر محکومیت متهم به بزه کلاهبرداری بررسی شده است و یک پرونده به عنوان نمونه آورده شده است. در صورتی که به به وکیل کلاهبرداری نیاز دارید، موسسه تهران وکیل دارای بهترین وکیل کلاهبرداری در تهران است و شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز با این موسسه تماس حاصل فرمایید.

شماره دادنامه: ۹۱۰۹۹۷۲۱۶۷۶۰۰۵۰۹

شماره پرونده: ۹۰۰۹۹۸۲۱۶۷۶۰۰۰۷۸

شماره بایگانی شعبه: ۹۰۱۱۱۳

تاریخ تنظیم : ۲۵/۶/۱۳۹۱

پیوست :

 

فلا تتبعوا الهوی آن تعدلوا

دادنامه

شعبه…..دادگاه تجدید نظر استان…..

پرونده کلاسه ۹۰۰۹۹۸۲۱۶۷۶۰۰۰۷۸ شعبه… دادگاه عمومی (جزایی) مجتمع قضایی ………..

دادنامه شماره ۵۰۹ ۹۱۰۹۹۷۲۱۶۷۶۰۰

شاکی: آقای سید جلال

متهمين : ۱- آقای رضا با وکالت خانم………… ۲- آقای علی با وکالت آقای………..

وکیل

گردشکار: دادگاه با نگرش به محتویات پرونده ضمن اعلام پایان دادرسی به نگارش رای می پردازد:

رای دادگاه

در خصوص اتهام آقای رضا فرزند……… دایر بر کلاهبرداری به میزان چهارصد و سی میلیون ریال موضوع شکایت آقای سید جلال با عنایت به جامع اوراق و محتویات پرونده از جمله شکایت اولیه شاکی خصوصی و گزارش مرجع انتظامی و اقرار صریح و مقرون به واقع متهم در مرحله تحقیقات مقدمات و قرارداد تنظیمی مابین و اظهارات في واسطه آقای علی و اینکه متهم خود را ذی نفوذ در دادگاه انقلاب اسلامی معرفی و شاکی را به امری واهی امیدوار نموده است و از این ره آورد وجوهی را اخذ نموده است که بعدا مسترد داشته است و سایر امارت و قرائن موجود در پرونده وقوع جرم مخرز بوده و به استناد مواد یک قانون تشدید مجازات مرتکبین اختلاس و ارتشاء و کلاهبرداری و بند ۶ ماده ۲۲ قانون مجازات اسلامی حکم بر محکومیت وی به تحمل یکسال حبس تعزیری با احتساب ایام بازداشت قبلی و پرداخت یک میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت صادر و اعلام می گردد و راجع به رد مال با توجه به رسیدهای ابرازی موضوع منتفی است و راجع به اتهام آقای علی دایر بر مشارکت در کلاهبرداری به شرح منعکس در پرونده نظر به جامع اوراق و محتویات پرونده دلیلی بر مشارکت وی در کلاهبرداری و انجام مانور متقلبانه و بردن مال وجود ندارد لذا نظر به حکومت اصل برائت و اصل تفسير مضيق قوانین جزایی به استناد اصل ۳۷ قانون اساسی حکم بر برائت ایشان صادر می گردد این رای حضوری و ظرف مهلت بیست روز پس از ابلاغ قابل اعتراض در محاکم محترم تجدیدنظر استان است.

شما می توانید از یک وکیل پایه یک دادگستری متخصص کمک بگیرید. در صورتی که به مشاوره حقوقی رایگان نیاز دارید می توانید با موسسه تهران وکیل تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره حقوقی کیفری توسط وکیل کیفری به صفحه فوق مراجعه نمایید یا با کارشناسان مشاوره حقوقی ما در ارتباط باشید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *