تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره دارایی تهران

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

مالیات از جمله مهم‌ترین منابع تامین بودجه و اعتبارات کشور می‌باشد. به همین جهت اداره کشور تقریباً غیر ممکن می‌باشد. تامین بودجه کشور در ایران علاوه بر نفت و گاز نیازمند به مالیاتی می‌باشد که مردم پرداخت می‌کنند.

عواملی که سبب اهمیت مالیات می‌باشد، به شرح زیر است. یک، کاهش مصرف بعضی از کالاهای مضر از جمله سیگار، دخانیات و غیره. دو، حمایت از تولیدات داخلی و کاهش واردات محصولات خارجی باعث می‌شود، ارز زیادی از کشور خارج شود. سه، از بین بردن فاصله طبقاتی که میان مردم ایجاد می‌شود که از طریق معافیت‌های مالیاتی این امر اتفاق می‌افتد. چهار، برقراری عدالت اجتماعی و اقتصادی و تعدیل ثروت از طریق مالیات‌های تصاعدی که از مردم گرفته می‌شود. پنج، کاهش وابستگی دولت به نفت و گاز و کالاهای تجدید ناپذیر بعد از گذشت سال‌ها ممکن است این نفت و گاز به پایان برسد و وقتی درآمده کشور به نفت و گاز وابسته باشد، سبب ضرر و زیان برای کشور می‌باشد. شش، حفظ نظام اسلامی از سلطه اقتصادی بیگانگان در کشور. هفت، وابستگی دولت به استقراض و بام‌ها از کشورهای خارجی و تامین منابع مالی و ارز از کشورهای خارجی. هشت، تامین بودجه کشور و رفاه اجتماعی و تقویت بنیه دفاعی و نظامی کشور.

جرایمی که در زمینه امور مالیاتی و اداره دارایی انجام می‌شود، مال یا در کنار آثار و فوایدی که دارد ممکن است یک سری از سودجویان از این مالیات به عنوان کلاهبرداری استفاده کنند. مالیات به مسابقه شرکت در یک تعاون اجتماعی برای رسیدن به رفاه بیشتر و زندگی اجتماعی بهتر می‌باشد. قطعاً کسی که مالیات نمی‌دهد، باعث می‌شود که در این زنجیره اخلال ایجاد شود و مرتکب جرایم مالیاتی شود؛ مجازاتی که در قبال مجرم مالیاتی انجام می‌شود.

مجازات‌هایی که مربوط است به جرایم مالیاتی؛ اولین روش آن، این است که در بیشتر موارد روش غیر کیفری و تخلف که ضمانت اجرای آن به صورت جریمه نقدی می‌باشد. دوم، این روش آن است که مواردی که شامل برخورد کیفری است، به معنی جرم در نظر گرفته شود و نقض قوانین و مقررات مالیاتی و ضمانت آن هم تعیین مجازات می‌باشد.

عناصر تشکیل دهنده جرایم مالیاتی، به شرح زیر می‌باشد. عنصر مادی رفتار مجرمانه‌ای که در جرایم مالیاتی انجام داده می‌شود. در واقع اصطلاحاتی که مالیات‌های مستقیم به صورت ترک و گاهی به صورت فعل مادی مثبت انجام می‌شود. عنصر قانونی در قانون مقررات در زمینه مالیاتی که وضع شده قسمت بیشتری که مربوط به تعیین مالیات می‌باشد؛ نحوه وصول مالیات و معافیت‌های مالیاتی می‌باشد که یکی پس از دیگری تصویب و مقررات قبلی را نسخ می‌کند.

در صورتی که در جرایم امور مالیاتی و اداره دارایی شخصی معاونت داشته باشد؛ یعنی مصادیق یک حکم کلی باشد. در موارد ماده ۱۲۶ و ۱۲۷ قانون مجازات مشخص شده و ماده ۲۷۶ قانون مالیات‌های مستقیم دو معاونت در جرم مالیاتی در نظر گرفته است. اول آنکه جرایمی که در ماده ۱۲۷ قانون مجازات در آن ذکر شده که برای اطلاعات بیشتر شما می‌توانید به مفاد ماده ۱۲۷ قانون مجازات مراجعه کنید. بدون آنکه معاون توسط حسابدار و موسسات حسابرسی یا ماموران دولتی یا کارکنان بانک‌ها و موسسات مالی اعتباری انجام شود که مجازات این افراد به شخصی امین سپرده می‌شود و حداقل مجازات مباشر می‌باشد.

جهت پیگیری جرایمی که مربوط به اداره دارایی و اداره مالیات می‌باشد، شما می‌توانید با بهترین وکلا تضمینی‌ترین نتیجه را داشته باشید. به همین دلیل شما می‌توانید جهت مشاوره‌های آنلاین و یا غیر حضوری با وکلای سایت ما در ارتباط باشید.

وکیل اداره دارایی در تهران شما را در زمینه جرایم اداره دارایی و مالیات راهنمایی می‌کند. شما می‌توانید با همراهی یک وکیل دارایی زبده تضمینی‌ترین نتیجه در زمینه پرونده‌های امور اداره مالیاتی و اداره دارایی را به دست بیاورید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید از وکلای مجموعه تهران وکیل کمک بگیرید. وکلای مجموعه تهران وکیل آماده‌ی خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می‌باشند. جلب رضایت شما مشتریان گرامی، هدف وکلای صاحب تجربه این مجموعه است؛ پس با اطمینان خاطر پرونده‌های خود را در این زمینه به وکلای تهران وکیل بسپارید و با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *