تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل برای جرم حضور در خانه فساد

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل برای جرم حضور در خانه فساد اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

 

وکیل برای جرم حضور در خانه فساد وکیل برای جرم حضور در خانه فساد

حضور در خانه فساد چه جرمی دارد؟

صرف حضور در خانه فساد، مصداق جرم ارتکاب فعل حرام است.

شماره دادنامه: ۹۲۰۹۹۷۰۲۲۳۱۰۰۳۲۶

تاریخ:۲۲/۰۳/۱۳۹۲

رأی شعبه ۱۰۸۹ دادگاه عمومی جزایی تهران

به موجب کیفرخواست شماره ۲۰۰۹۲۹-۱۸/۱۰/۹۰ صادر شده از دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲۱ تهران ۰۱ (ل.ع.) فرزند خ.، ۳۸ ساله، اهل باکو و ساکن تهران، ۲. (ف. ف.) فرزند (ع) ۴۱ ساله، اهل آبادان و ساکن کرج، ۳. (ت.م.) فرزند (م.) ۴۵ ساله، اهل و ساکن تهران متهم هستند به فراهم نمودن موجبات فساد و فحشا، ۴. س.س.) فرزند (ح.) ۲۶ ساله، اهل و ساکن تهران، ۵. ت.ش.) فرزند (الف) ۲۲ ساله، اهل تبریز و ساکن تهران و با وکالت (ع.ع.) ۶. (ک.ج) فرزند (ق.) ۳۳ ساله،اهل و ساکن تهران و بازداشت از تاریخ ۱/۱۰/۹۰ به جهت عجز از تودیع وثیقه، ۷. (ع.الف.)

وکیل برای جرم حضور در خانه فساد وکیل برای جرم حضور در خانه فساد

فرزند (ه.) ۲۳ ساله، اهل و ساکن تهران و بازداشت از تاریخ ۱/۱۰/۹۰ به جهت عجز از تودیع وثیقه (ردیف های ۴ تا ۷ )متهم هستند به ارتکاب فعل حرام از طریق حضور در مرکز فساد و برقراری رابطه نامشروع. دادگاه با بررسی اوراق و محتویات پرونده و گزارش مرجع انتظامی از نحوه دستگیری متهمان و تحقیقات به عمل آمده و اقاریر متهمان ردیف ۴ و ۶ و ۷ به حضور در محل جهت ارتکاب عمل منافی عفت و با پرداخت وجه و با توجه به نحوه ی آشنایی این افراد با این محل به شرح صورت جلسه ۲۲/۱۲/۹۰ که به جهت رعایت عفت کلام از ذکر جزئیات خودداری می گردد و اگرچه متهم ردیف پنجم در جلسه دادگاه برخلاف اقرارش در دادسرا، منکر عمل حرام بوده و در عین حال اظهار ندامت می کند!

وکیل برای جرم حضور در خانه فساد وکیل برای جرم حضور در خانه فساد

لذا دادگاه بزهکاری متهمان ردیف اول تا سوم دایر بر فراهم نمودن موجبات فساد و ردیف های ۶ و ۷ دایر بر ارتکاب رابطه نامشروع (ششم با اول و هفتم با دوم) و نیز ردیفهای ۴ و ۵ را با توجه به نحوه ی دستگیر آنان و قبل از ارتکاب عمل منافی عفت محرز دانسته و به استناد مواد ۶۳۷- ۶۳۹ قانون مجازات اسلامی و ۲۱۴ قانون آیین دادرسی دادگاه های عمومی و انقلاب در امور کیفری و منابع معتبر فقهی من جمله تحریرالوسله حضور امام خمینی (ره)در مسئله چهارم از مبحث القول في احکامة و بعض اللواحق از الفصل الرابع في حد المسكر اولا: هریک از متهمان ردیف اول تا سوم (( ل.ع.)( ع.ع.)و ( ت.م.)) را بابت فراهم نمودن موجبات فساد و فحشا( و تشکیل خانه فساد) به تحمل سه سال حبس تعزیری؛

ثانيا: هریک از متهمان ردیف ۴ و ۵ (س.س.) و (ت.ش.) را بابت ارتكاب فعل حرام با حضور در خانه فساد و به پرداخت سه میلیون ریال جزای نقدی؛

وکیل برای جرم حضور در خانه فساد وکیل برای جرم حضور در خانه فساد

ثالثا: هر یک از متهمان ردیف ۶ و ۷ ((ک.ج.) و (ع.الف.)) را بابت ارتکاب رابطه نامشروع و عمل منافی عفت به تحمل سی ضربه شلاق تعزیری محکوم می کند. این رأی نسبت به متهمان ردیف اول تا سوم غیابی وظرف ده روز پس از ابلاغ قابل واخواهی در این شعبه و سپس ظرف بیست روز قابل اعتراض در محاکم محترم تجدیدنظر استان تهران ولی نسبت به دیگران حضوری و ظرف بیست روز پس از ابلاغ، قابل اعتراض در محاکم محترم تجدیدنظر استان تهران می باشد.

رئیس شعبه ۱۰۸۹ دادگاه عمومی جزایی تهران – غفاری

موسسه حقوقی تهران وکیل با در اختیار داشتن بهترین وکیل تهران اماده ارائه مشاوره حقوقي رایگان و تمامی خدمات حقوقی و قضائی و کیفری بوده و شما می توانید با اطمینان پرونده های خود را به انها بسپارید . همچنین توجه داشته باشید شما می توانید از وکیل آنلاین به صورت شبانه روزی استفاده کنید.

وکیل برای جرم حضور در خانه فساد وکیل برای جرم حضور در خانه فساد

رای شعبه ۳۲ دادگاه تجديدنظر استان تهران درباره جرم حضور در خانه فساد

در خصوص تجدیدنظرخواهی خانم (ت.م.) با وکالت خانم (ر.ح)نسبت به دادنامه شماره ۱۰۱ مورخ۸/۲/۱۳۹۲ در تأیید رأی غیابی ۱۵۸۰ مورخ ۲۲/۱۲/۱۳۹۰ صادره از شعبه ۱۰۸۹ دادگاه عمومی جزایی تهران اصدار یافته و به موجب آن تجدیدنظر خواه به اتهام فراهم کردن موجبات فساد و فحشا به تحمل سه سال حبس تعزیری محکوم گردیده است. با توجه به مجموع محتویات پرونده نظر به این که در این مرحله از دادرسی از ناحیه تجدیدنظر خواه ایراد و اعتراض موجه و مدللی که موجبات نقض دادنامه تجدیدنظر خواسته را فراهم نماید ارائه و عنوان نگردیده است و بر مبانی استدلال و استنباط دادگاه نخستین در رسیدگی به موضوع و صدور حکم و رعایت موازین قانونی و تشریفات دادرس خدشه و خللی مترتب نیست و دادنامه تجدیدنظر خواسته مطابق دلایل موجود در پرونده وفق مقررات قانونی صادر گردیده است و ایراد تجدیدنظر خواه در حدی نیست که موجبات حصول علم به وجود اشتباه در حکم مزبور گردد، لذا اعتراض قابل انطباق با جهات مقرر در ماده ۲۴۰ قانون آیین دادرسی دادگاههای عمومی و انقلاب در امور کیفری نمی باشد در نتیجه دادگاه به استناد بند «الف» ماده ۲۵۷ قانون مذکور ضمن رد تجدیدنظرخواهی به عمل آمده حکم تجدیدنظر خواسته را تأیید و استوار می نماید. این رأی قطعی است.

رئیس شعبه ۳۱ دادگاه تجدیدنظر استان تهران – مستشار دادگاه

وکیل برای جرم حضور در خانه فساد وکیل برای جرم حضور در خانه فساد

بلاغی- شریعتی

دایر کردن مرکز فساد و فحشا منجر به جرائم منافی عفت

با توجه به اینکه دایر کردن مرکز فساد و فحشاء موضوع ماده ۶۳۹ قانون مجازات اسلامی ۱۳۷۵، متفاوت از جرائم منافی عفت مذکور در تبصره ماده ۴۳ قانون آئین دادرسی کیفری ۱۳۷۸ است (ماده ۱۰۲ قانون دادرسی کیفری ۱۳۹۲)، هرچند ممکن است دائر کردن مرکز فساد و فحشاء منجر به جرائم منافی عفت نیز گردد، مع الوصف با اعلام وقوع بزه مورد بحث ( دایر کردن مرکز فساد و فحشاء)و متکی بودن این اعلام و اخبار به اطلاعات قابل وثوق، لازم است دستورات مقتضی در زمینه کشف قضیه، صادر و بر اساس آن، اقدامات بعدی جهت تعقیب انجام شود.

نظریه مشورتی شماره ۴۸۴/۹۴/۷ مورخ ۲۷/۲/۱۳۹۴ اداره کل حقوقی قوه قضائیه

برای دریافت مشاوره حقوقی کیفری توسط وکیل کیفری به صفحه فوق مراجعه نمایید یا با کارشناسان مشاوره حقوقی ما در ارتباط باشید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *