تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل تغییر کاربری باغ و ویلا+تضمینی

لیست وکلای دادگستری دفتر وکالت

محمد حسین رزاقی

وکیل پایه یک دادگستری 

مصطفی محمدی

کاراموز وکالت

محمد فلاحی 

کاراموز وکالت

حمیدرضا اهنزی

وکیل پایه یک دادگستری 

لیلا بهرامی

کاراموز وکالت

عباس ترکاشوند

کاراموز وکالت

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

این روزها همه افراد برای اینکه بتوانند کارهای حقوقی و قانونی شان را انجام دهند، نیازمند داشتن وکیلی هستند که در این حوزه خاص، تجربه داشته باشد. اغلب دفتر وکالت ها یک وکیل دارد که در حوزه های مختلف کار می کند و تجربه او در همه مسائل به یک میزان است. اما اگر می خواهید که به صورت تخصصی بر روی یک موضوع وکیل تخصص داشته باشد، باید به سراغ موسسه ای به نام موسسه تهران وکیل بروید. شما در این موسسه انواع وکیل را خواهید داشت که در حوزه های مختلف به صورت تخصصی در حال فعالیت هستند و از آخرین قوانین مربوط به سازمان ها و ارگان ها مطلع هستند. اگر شما هم به دنبال همچنین وکیلی می گردید، با موسسه تهران وکیل ارتباط برقرار کنید.

تغییر کاربری زمین های کشاورزی و باغی

قوانین مربوط به تغییر کاربری زمین ها از سال های پیش وجود داشته و افراد زیادی به دنبال گرفتن آن بوده اند. در سال های گذشته به دست آوردن این مجوز آسان تر بود و متاسفانه این روزها شما نمی توانید به راحتی و یا به تنهایی از پس انجام آن بربیایید. این قضیه به دلیل تغییر استراتژی های کشور است که باید با توجه به حفظ منافع ایران صورت بگیرید. دقت بفرمایید که ارزش زمین های مسکونی از باغی و کشاورزی بیشتر است؛ خب طبیعی می باشد که افراد به دنبال زمین های مسکونی هستند تا سود بیشتری به دست بیاورند، از طرف دیگر اگر تمامی زمین های باغی و کشاورزی مجوز تغییر کاربری بگیرند، تولیدات کشاورزی به شدت کاهش پیدا می کند و ما مجبور به واردات کالا می شویم. به همین دلیل سازمان جهاد کشاورزی تصمیم گرفت تا به تنها به زمین هایی مجوز بدهد که از ویژگی های زیر برخوردار باشند:

  • نزدیک بودن به شهرها و یا شهرک ها
  • نزدیک بودن به محل سکونت روستایی
  • زمین هایی که قابلیت کشت در آن ها وجود ندارد.

این در حالی است که بیشتر پرونده های مربوط به تغییر کاربری جزو این سه دسته نیستند و افراد می خواهند که هر چه سریع تر مجوزشان را دریافت کنند.

برای گرفتن مجوز تغییر کاربری به کجا مراجعه کنم؟

در صورتی که می خواهید مجوز مربوط به تغییر کاربری باغ و ویلا را دریافت کنید، باید به سازمان جهاد کشاورزی مراجعه کنید و از این طریق برای ثبت درخواست اقدام نمایید. ملاحظه بفرمایید که سازمان جهاد کشاورزی یکی از قدرتمندترین سازمان های کشور ایران است و شما نمی توانید یک شبه تمامی قوانین آن را آموزش ببینید. به همین دلیل ما همیشه توصیه می کنیم زمانی که می خواهد به یکی از ارگان های دولتی مراجعه کنید، حتما از یک وکیلی که در این کار حرفه ای است، بهرمند شوید. وکیل جهاد کشاورزی از دفتر حقوقی تهران وکیل می تواند در عرض مدت کوتاهی برایتان مجوز بگیرید؛ زیرا این فرد با تسلطی که بر آخرین قوانین جهاد کشاورزی دارد، می تواند کوتاه ترین و آسان ترین مسیر را انتخاب کند. در صورتی که می خواهید در عرض مدت کوتاهی مجوز تغییر کاربری باغ و ویلا را دریافت کنید، با دفتر حقوقی تهران وکیل ارتباط برقرار نمایید.

زمان لازم برای اخذ مجوز تغییر کاربری

گرفتن مجوز تغییر کاربری ساده نیست؛ خصوصا اگر زمین شما جزو آن سه دسته زمینی که در بالا عرض شد نباشد، به همین دلیل باید تلاشتان را بیشتر کنید و از تکنیک و ترفند های مختلفی استفاده نمایید. یک وکیل جهاد کشاورزی با تسلط بر این اطلاعات و قوانین می تواند شما را برای اخذ مجوز راهنمایی کند. اما در حالت کلی شما از زمان ثبت تقاضا تا زمانی که مجوز صادر شود، 2 ماه فرصت دارید و باید بتوانید در این بازه زمانی مجوزتان را دریافت کنید. در صورتی که نتوانید در این مدت کارتان را به اتمام برسانید، باید دوباره درخواست ثبت کنید که این کار برای شما ضرر مالی به همراه خواهد داشت.

مدارک مورد نیاز برای ثبت درخواست مجوز تغییر کاربری

اگر می خواهید که خودتان نسبت به گرفتن مجوز اقدام کنید، باید بگویم که کفش های آهنین خود را باید پایتان کنید و حسابی تلاش نمایید. زیرا نمی دانید که این مدارک را از چه راه هایی می توانید به سادگی به دست بیاورید و به همین دلیل شاید خسته کننده به نظر برسد. اما با داشتن یک وکیل می توانید این مدت زمان را کاهش دهید و از استرس و دوندگی به دور بمانید. مدارک لازم برای اخذ مجوز به شرح زیر است:

  • موافقت نامه از اداره شهرسازی
  • استعلام زمین از اداره ها و دستگاه های مربوطه
  • مدارک مربوط به مالکیت
  • دریافت موافقت نام محیط زیست استان
  • تهیه جواز
  • تهیه نقشه و سایت پلن

بهترین دفتر حقوقی برای تغییر کاربری باغ و ویلا به صورت تضمینی

اگر به دنبال پیدا کردن بهترین موسسه برای اعتماد هستید، باید بگویم که موسسه تهران وکیل با سابقه درخشانی که دارد، می تواند شما را در این راه کمک کند.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *