تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل دادسرای ناحیه ی 10 + هاشمی (جیحون)+ تضمینی

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

رسیدگی به پرونده از ابتدا تا انتها شامل سه مرحله می شود:

1- تحقیقات مقدماتی:این مرحله در دادسرا انجام می شودکه وظیفه‌ی کشف جرم، تعقیب متهم و در حقیقت،

دادسرامرجع  قضایی تحقیق کننده محسوب می‌شود.

2- دادرسی و صدور حکم

3- اجرای حکم

طبق ماده 22 قانون آیین دادرسی کیفری که بیان می دارد:” به منظور کشف جرم ،تعقیب متهم، انجام تحقیقات، حفظ حقوق عمومی و اقامه ی دعوای لازم در این مورد، اجرای احکام کیفری، انجام امور حسبی، و سایر وظایف قانونی، در حوزه‌ی قضایی هر شهرستان و در معیت دادگاه های آن حوزه ، دادسرای عمومی و انقلاب و هم چنین در معیت دادگاه‌های نظامی استان، دادسرای نظامی تشکیل می شود.”

آدرس دادسرای ناحیه ی 10 دادسرای ناحیه ده، واقع در تهران ،تقاطع خیابان جیحون و دامپزشکی می باشد؛ که شما می توانید در صورت تمایل و درخواست خود و با توجه به این که موضوع شکایت ،در صلاحیت دادسرای ناحیه ی ده باشد، به آن مراجعه نمایید.

قطع به یقین وکلای دادسرای ناحیه ی 10دارای تخصص و مهارت کافی در این زمینه هستند، که شما را در این مسیر همراهی کرده و تا انتهای پرونده در کنار شما خواهند بود. قانون آیین دادرسی کیفری با توجه به تحولات و چارچوب کلی قانون به صمت و سوی تکامل پیش می‌رود. از جمله ی اهداف تحقیقات مقدماتی (دادسرا) این است که قاعده ی تساوی سلاح ها را رعایت کند. قاعده ی تساوی سلاح ها از جمله اصول و ارکان اساسی یک دادرسی عادلانه و منصفانه می‌باشد.

بنابراین، بهتر است شرایط به گونه ای پیش رود ،که متهم بتواند از حق حضور وکیل ،در مراحل مقدماتی دادسرا استفاده کند. اما لازم به ذکر است که در نظام کشور ما ،مرحله‌ی مقدماتی بر اساس یک سیستم تفتیشیی است، به این معنا که تحقیقات انجام شده در مرحله ی مقدماتی سری و محرمانه و مکتوب انجام می‌شود و حضور وکیل و دخالت وی در آن نیازمند و محدود به شرایط خاصی می باشد که در حال حاضر، با توجه به این که روند صعودی که آیین دادرسی کیفری کشور ما از لحاظ پیشرفت داشته است، متهمان حق حضور وکیل در مراحل مقدماتی را دارند. هرچند تنها حضور وکیل کافی نیست؛ چرا که وکیل باید از حق دفاع به صورت ماهوی از موکل خود را همانند جلسات دادگاه داشته باشد، دلایل طرف دیگر دعوا را رد کند، درخواست انجام یکسری تحقیقات را از مقام قضایی درخواست کند و دلایل خود را در دادسرا مطرح کند. اینجا وجود و حضور یک وکیل دادسرا به خوبی روشن می شود، چرا که نبود وکیل مدافع برای متهم، به وجود آورنده ی آفات زیاد برای دادرسی های کیفری خواهدبود.

با توجه به این که فرد متهم با قوانین و مسائل حقوقی  آشنایی کافی را ندارد، به راحتی موجبات تضییع حقوق او از سمت مقام قضایی و ضابطان فراهم است. درست است که مقامات و ضوابط ،یک مسیر همراه با حق و عدالت را طی می‌کنند؛ اما به دلایلی مانند: تورم پرونده ها، که می تواند نقش مهمی  در کاهش دقت و تضییع حقوق متهم رادر پی داشته باشد.  مطمئناً شما با انتخاب یک وکیل  دادسراو با توجه به موضوع شکایت که در صلاحیت دادسرای ناحیه ی 10 باشد و قبول وکالت از سمت وکیل، تمامی اقدامات لازم جهت دریافت نتیجه ی مطلوب و آرامش خاطر شما تضمین شده خواهد بود.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *