تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل دادسرای ناحیه ۱ + شمیران + الهیه + تضمینی

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

منطقه یک تهران، که به‌ آن شمیران نیز گفته می شود، یکی از بزرگترین و وسیع ترین مناطق شهری تهران می باشد و شامل مناطقی مانند الهیه، ولنجک، زعفرانیه و تجریش و … می باشد.

دادسرا مرجعی تحقیق کننده در خصوص جرایم می باشد. به خاطر اهمیت مجازات و همچنین جنبه عمومی آن قانون گذار بر آن شده است که رسیدگی به جرم را در دو مرحله تقسیم کند، مرحله تحقیقات مقدماتی در دادسرا و مرحله تحقیقات نهایی در دادگاه انجام می شود.

قرارهای تامین در دادسرا

موضوعی که متهم باید همیشه در مراجعه به دادسرا توجه داشته باشد این بوده که احتمال تفهیم اتهام و صدور قرار تامین برای متهم وجود داشته و اگر تامین مناسب (فیش حقوقی، وثیقه ملکی، ضامن، جواز کسب و…) را دارا نباشد این امکان وجود دارد که منجر به بازداشت متهم شود به دلیل اینکه با در نظر داشتن این مهم، دوراندیشی و پیش بینی لازم در این مورد صورت گیرد. بنابراین همراه داشتن وکیل و برخورداری از مشاوره یک وکیل پایه یک دادگستری کیفری می تواند تا حدود زیادی باعث آرامش خاطر متهم شود

جرایم غیر قابل رسیدگی در دادسرای منطقه یک شمیران تهران

رسیدگی به جرایم خاص نظامی، جرایم شهرداری ها ، جرایم روحانیون، جرایم کارکنان دولت، جرایم پولی و بانکی، جرایم پزشکی، جرایم قاچاق کالا و ارز، جرایم خاص فرهنگ و رسانه مثل سرقت ادبی و علمی و مالکیت فکری و معنوی،  جرایم مربوط به مواد مخدر، جرم قتل عمد و سرقت، جرایم اطفال و نوجوانان، جرایم امنیتی، جرایم بین المللی در صلاحیت دادسرای منطقه یک شمیران تهران قرار ندارد. شاکی در صورتی که یکی از جرایم خاص اتفاق افتاد و خواهان طرح شکایت بود، باید در دادسرای تخصصی مربوطه طرح شکایت کند.

آدرس دادسرای ناحیه یک

دادسرای ناحیه یک شمیران واقع در تهران، خیابان شریعتی، تقاطع پل صدر، ابتدا خیابان الهیه می باشد. همچنین از طریق بزرگراه مدرس و خیابان شریعتی نیز می توان به این دادسرا مراجعه کنید.

وکیل دادسرای ناحیه یک

با وجود اینکه در ماده ۱۹۰ قانون جدید آیین نامه دادرسی کیفری مقرر شده متهم میتواند در مرحله تحقیقات مقدماتی از یک وکیل دادگستری استفاده کند و باید این حق قبل از شروع تحقیق به وسیله باز پرس به متهم ابلاغ و تفهیم شود و در صورتی که متهم احضار شود، این حق در برگه احضاریه قید و به او ابلاغ می شود. هر کدام از وکلای رسمی که در امور کیفری دارای تخصص می باشند باتوجه به تمایل و در خواست شما و بعد از عقد وکالت در صورتی که موضوع طرح شکایت یا دفاع از جرم شما در صلاحیت دادسرای ناحیه یک باشد، اقدام به اعلام وکالت کرده و همه اقدامات مورد نیاز را برای شما انجام خواهند داد.

با توجه به این موضوع شما می توانید برای طرح شکایت در جرائم کلاهبرداری، رابطه نامشروع، جعل، ضرب و جرح، توهین، خیانت در امانت، سرقت، تهدید و… که در صلاحیت دادسرای ناحیه یک است به وکیل منطقه یک شمیران وکالت بدهید و این تضمین را به شما می دهند که روند رسیدگی به پرونده شما در همه مراحل با حضور وکیل متخصص و ماهر انجام خواهد شد.

از دیگر مزایای وکیل خوب و معتبر این بوده که به شما این تضمین را می دهد که از ابتدای کار تا احقاق حق ، همراه شما باشد

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *