تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل كلانتری 209 ترمینال غرب + شماره تماس + تضمینی

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

بر اساس قوانین ضابطان ( مأموران نیروی انتظامی ) دو نوع می باشند:

ضابطان عام و ضابطان خاص

فرماندهان و افسران و درجه داران نیروی انتظامی ایران که آموزش های لازم  را دیده باشند ،ضابطان عام را تشکیل می دهند.

ومقامات و مأمورانی که به دنبال قوانین خاص در محدوده وظایف سپرده شده ، که جزو ضابطین خاص خواهند بود .

 بر اساس ماده ی 29 قانون آیین دادرسی کیفری :

” مأموران وزارت اطلاعات ، سازمان اطلاعات سپاه ، رؤسا ، مأموران نیروی های مقاومت بسیج پاسدارن انقلاب اسلامی ، معاونان و مأموران زندان نسبت به امور مربوط به زندانیان و حتی نیروهای مسلح در زمانی که به دنبال قانون همه یا بعضی از وظایف ضابطان به آنان سپرده شود ، ضابط به شمار می آیند .”

تبصره ی ماده ی 29 این ماده شرح می دهد که کارکنان وظیفه ( مثل سربازان  و درجه داران و افسران وظیفه ) ضابط دادگستری به شمار نمی آیند ، اما همه ی فعالیت آن ها تحت نظارت ضابطان مربوطه صورت می گیرد و هم چنین مسئولیت اقداماتصورت گرفته در این زمینه بر عهده ی ضابطان می باشد .

کاملا واضح است که وقتی که ضابطان برای انجام مأموریت ها به موقعییت رجوع می کنند ، باید با نشان دادن کارت شناسایی ، خود را به مردم معرفی نمایند و از این رو اشخاص پس از گذراندن دوره ی آموزشی زیر نظر مرجع قانونی ، کارت مخصوص  ضابط به آن ها اعطا می شود و انجام وظیفه ی آن ها بدون ارائه ی کارت و یا نداشتن کارت غیر قانونی به حساب می آید .

طبق با ماده ی 58 قانون آیین دادرسی کیفری ، ضابطان دادگستری باید به محض رسیدن به موقعیت مأموریت باید سریعا کارت شناسایی خود را با دستور کتبی از راه مرجع قضایی را ارائه دهند . شایان ذکر است  که ، ضابطان برای وارد شدن به منزل و یا اماکن بسته و تعطیل نیازمند دریافت اصل دستور قضایی ونشان دادن آن به صاحب مکان می باشد و باید همه ی این موارد را در صورت جلسه قید شود .

وظیفه ی نظارت و ریاست ضابطان دادگستری بر عهده دادستان مربوطه است و دیگر مقامات نیز در اموری که به ضابطان ارجاع می دهند ، حق نظارت دارند و بر اساس ماده ی 35 قانون آیین دادرسی کیفری ، ضابطان دادگستری وظیفه دارند که در سریع ترین زمان ممکن و در وقتی  که دادستان یا مقام قضائی مربوط تعیین می کند ، نسبت به انجام دستورها و کامل شدن پرونده اقدام کند .

کارکنان کلانتری و یا همان ضابطان دادگستری باید در حفظ اطلاعات وابسته به هویت و مکان اقامت بزه دیده شهود و مطلعان و دیگر افراد مربوط با پرونده بسیار کوشا باشند و بر طبق ماده 40 قانون آیین دادرسی باز نشر این اطلاعات از سمت ضابطان دادگستری ممنوع می باشد .

آدرس کلانتری 177 ترمینال غرب…………….

قرار دارد که واضح  است که  زمانی که درگیری های محلی در کوچه و خیابان ، خیلی می شوند در واقعیت کلانتری ها  ابتدایی مرجع قانونی هستند که به منظور بررسی وارد عمل می شوند . و  معمولاً در هر ناحیه و منطقه  یک کلانتری وجود دارد  و مأموران آن ها پس از دریافت دستور از بالا ، به منظور بررسی دعوا به موقعیت مراجعه می کنند و اگر درگیری جزئی بود که در همان مکان کلانتری حل می شود وبر خلاف این صورت جلسه خواهد شد و با متهم به دادسرا ارجاع داده می شود که شما قادر خواهید بود از یک وکیل کلانتری ترمینال غرب در حل و فصل پرونده خود به شکل حرفه ای استفاده نمایید .

 

شماره تماس کلانتری 177 ترمینال غرب :……………………

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *