تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل مجتمع شماره 18 شورای حل اختلاف + شهرک ولیعصر + بهترین + تضمینی

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

وکیل شورای حل اختلاف سبب سرعت بخشیدن در دریافت  نتیجه و جلوگیری از هدر شدن وقت و هزینه ی شما می شود .

بر اساس قانونی که در سال  ۱۳۹۴ تصویب شد شوراهای حل اختلاف در امتداد صلح و دوستی ؛ اختلاف مالی تا سقف دویست میلیون ریال ، گواهی انحصار وراثت و تخلیه ی اماکن مسکونی ، تعدیل اجاره ی بهاء و صدور و اجرای قرار تأمین دلیل و…، بر اساس دستور قاضی شورا و افراد آن رسیدگی و مبادرت به صدور رأی خواهد نمود .

در شورای حل اختلاف اقدام به رسیدگی با شکایت شاکی و یا وکیل شورای حل اختلاف به وکالت از موکل خود انجام می شود و رسیدگی رأی  بعد از تشکیل پرونده صادر می شود .

از جمله مهم ترین و اصلی ترین وظایف شورای حل اختلاف ایجاد صلح و دوستی همراه با رضایت دادن وتوافق دو طرف با هدف کم کردن  بار از دوش دادگاه ها و مراجع قضائی است که متأسفانه این اصل در شوراها تا حدودی مورد غفلت واقع شده است . امیدواریم در این جهت قدم های ارزشمند و کاربردی برداشته شود .

همه ی اختلاف های مالی تا سقف دویست میلیون ریال درشایستگی شوراهای حل اختلاف وهزینه های بالاتر از آن در قابلیت دادگاه های حقوقی است .

قابلیت رسیدگی شوراهای حل اختلاف:

همه ی مطالب و اختلاف های مالی در مورد اموال غیر منقول مثل : مطالبه ی سفته ، طلب ، چک وغیره تا سقف بیست میلیون تومان مانند : جهیزیه ، مهریه و نفقه تا سقف این مبلغ با تقاضای ذی نفع یا وکیل پایه یک دادگستری که دارای پروانه ی وکالت  و دارای اعتبار است در شورای حل اختلاف رسیدگی خواهد شد .

در صورتی که در هیچ کدام از جلسات دادرسی محکوم علیه یا وکیل محکوم علیه حضور نداشته باشند وهیچ گونه دفاعی از خود به طور شخصی نکرده باشند و وکیل  او نیز هم هیچ دفاعی  نکرده باشد، رأی به صورت غیر حضوری  صادر خواهد شد و در غیر این صورت رأی حضوری صادر خواهد شد که پس از قطعی شدن دادنامه برای به  اجرا در آمدن آن  به واحد اجرا ی احکام در شورای حل اختلاف  فرستاده خواهد شد .

در مورد محکومیت های مالی صادره شده از شعب  شورای حل اختلاف اگر محکوم علیه بدهی خود را پرداخت نکرد و از شاکی رضایت نگرفت . وهیچ گونه مالی هم از او پیدا نشود با درخواست طلب کار یا وکیل پرونده ، در شورای حل اختلاف و به نظر قاضی شورا به تجویز ماده ی ۳  قانون نحوه ی اجرای  محکومیت مالی  زندانی گردیده در حبس باقی می ماند مگر این که تا ثبوت اعسار یا اقساطی نمودن آن و یا کسب رضایت شاکی را بدست آورد .

جهت مشاوره ی حقوقی در مورد چگونگی و نحوه طرح شکایت در شورای حل  اختلاف می توانید به

نشانی مجتمع شماره ی 18 شورای حل اختلاف …

شماره تماس: –

وکیل مجتمع شماره ی 18 شورای حل اختلاف شهرک ولی عصر که جزو وکلای حرفه ای و متخصص هستند و قطع به یقین یک وکیل  خوب و زبده در موفقیت شما در پرونده ها و صرفه جوئی در وقت و هزینه  های شما می شوند.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *