تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل مطالبه اجرت المثل منافع در زمان تصرف عدوانی

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل مطالبه اجرت المثل منافع در زمان تصرف عدوانی اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

 

 وکیل مطالبه اجرت المثل منافع در زمان تصرف عدوانی وکیل مطالبه اجرت المثل منافع در زمان تصرف عدوانی

مطالبه اجرت المثل منافع در زمان تصرف عدوانی به چه صورت است

در خصوص تبصره ذیل ماده ۱۶۵ قانون آیین دادرسی مدنی توضیح دهید.

نظرهای ابرازی

نظر اول: تبصره صرفا اجرت المثل منافعی است که خواهان قبلا از آن بهره مند میشد و از این راه کسب درآمد می کرد مثلا خانه ای را به اجاره واگذار کرده بود و شخصی عدوان آن را تصرف نماید در این صورت اجرت المثل منافع این خانه قابل مطالبه است. نظر دوم: تبصره شامل اجرت المثل منافع ممکن الحصول میشود چه مالک از آن بهره مند میشده یا خیر، یعنی همین که متصرف عدوانی مالی را از دست متصرف قانونی خارج ساخت و عدوانا متصرف شد در زمان تصرف عدوانی ضامن منافع آن نیز میباشد.

بهترین وکیل مطالبه اجرت المثل منافع در زمان تصرف عدوانی بهترین وکیل مطالبه اجرت المثل منافع در زمان تصرف عدوانی

لازم به ذکر است اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل ملکی می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره حقوقی رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین می توانید با مشاوره حقوقی از طریق واتساپ با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

 وکیل متخصص مطالبه اجرت المثل منافع در زمان تصرف عدوانی وکیل متخصص مطالبه اجرت المثل منافع در زمان تصرف عدوانی

نظر کمیسیون

نشست قضایی (۸): در مورد زراعت و غرس أشجار ماده ۱۶۵ قانون آیین دادرسی دادگاه های عمومی و انقلاب در امور مدنی تعیین تکلیف کرده و قضیه روشن است. | ولی تبصره ماده ۱۶۵ صرفا مطالبه اجرت المثل است، اعم از اینکه متصرف عدوان و منافع ملک استفاده کرده باشد یا خیر به عبارت دیگر اجرت المثل مورد مطالب منافعی است

بهترین وکیل مطالبه اجرت المثل منافع در زمان تصرف عدوانی در تهران و کرجبهترین وکیل مطالبه اجرت المثل منافع در زمان تصرف عدوانی در تهران و کرج

که مالک قبلا از آن برخودار بوده و با خارج شدن ملک از تصرف وی این منافع از بین رفته است؛ بنابراین، با درخواست محكوم عليه باید اجرت المثل ملک مورد تصرف را بپردازد.

برای دریافت مشاوره حقوقی ملکی توسط وکیل ملکی به صفحه فوق مراجعه نمایید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *