تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل کلانتری ۱۰۴ عباس آباد

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

سرقت زمانی مطرح می­شود که مال متعلق به دیگری توسط سارق دزدیده و ربوده شود. شاکی باید نسبت به تنظیم شکایت و طرح شکایت اقدام کند. اگر سارق شناسایی شده باشد، با مراجعه به کلانتری شماره ۱۰۴ در خیابان عباس آباد و با معرفی سارق به کلانتری وی را دستگیر می­کند. در صورتی که سارق را نشناسند و سرقت خودرو یا سرقت منزل یا سرقت گوشی و تلفن همراه را انجام داده باشد، با مراجعه به کلانتری و ارائه مدارک و اسناد لازمه به کلانتری تنظیم شکایت می­کند و کلانتری ادامه مراحل را پیگیری می‌کند.

نکته حائز اهمیت این است که بهترین اقدام از زمانی که مال باخته به عنوان اقدام قانونی در جهت شکایت از تجربه سقط انجام می‌دهد، می­باشد. مالباخته باید با نیروی انتظامی تماس بگیرد و بعد از آنکه کلانتری تنظیم صورت جلسه را انجام داد، به صورت رسمی کلانتری اعلام سرقت و یا اعمال را انجام می­دهد.

شاکی مشخصات خود را در صورتجلسه می­نویسد که بعد از احراز هویت در زمان تنظیم شکایت جهت شکایتی که از جرم سرقت انجام شده، مفید و مثمر ثمر می­باشد. شاکی مشخصات مال دزدیده شده را با جزئیات و با طول و تفسیر فراوان در صورتجلسه ذکر می­کند. محلی که مال را دزدیده شده است، آخرین یا آخرین بار او را آن جا دیده است، را هم ذکر می­کند. شاکی مدت زمانی که از مال خود غافل بوده، مخصوصاً زمانی که در سرقت خودرو و یا در دیگر ربایش و دزدی مثل سرقت گوشی از شکایت از جرم سرقت لازم می‌دانسته، در این صورت در صورت جلسه یادداشت می­کند.

در صورتی که رویت و یا شناسایی سارق یا همان دزد اطلاعات آن­ها به عنوان متهم نوشته شود، در صورتی که شاکی به کسی مظنون باشد و آن را به عنوان متهم پرونده و متهم پرونده دزدی در پرونده کیفری معرفی می­کند. زمانی که از طرف ضابط دادگستری و یا همان نیروی انتظامی پرونده مورد بررسی و تحقیق قرار می­گیرد، در صورت جلسه یادداشت می­شود و بعد از آنکه این صورت جلسه شاکی و یا وکیل او اقدام به شکایت از سرقت متهم پیگیری می­کند.

بعد از تنظیم شکایت و طرح پرونده کیفری شکایت از جرم سرقت ماموران را اقدام به انجام تفحص و تحقیق و تحقیق در زمینه رسیدگی به پرونده انجام می­دهد. در صورتی که موفق به دستگیری متهم باشند، از او بازجویی می­کند و در پایان متن بازجویی به همراه متهم به دادسرا و مجتمع قضایی فرستاده می­شود. در صورتی که مال مسروقه در دست دزد باشد، آن را به آگاهی تحویل می‌دهند و از جانب مامور آگاهی ثبت و ضبط می‌شود و به کلانتری تحویل داده می­شود و ایشان مال یا اموال مسروقه را به شاکی و صاحب مال برگشت می­دهد و مراتب برگشت دادن مال را در صورت جلسه یادداشت می­کند.

در صورتی که مال به شاکی برگردانده شود، یعنی دزد مال آن را پس دهد، شاکی از شکایت منصرف شود، در پرونده کیفری اعلام رضایت بشود و پرونده قبل از ارجاع به دادگاه مختومه اعلام می‌شود و در دادسرا برای متهم قرار تامین کیفری صادر می­کند. اگر بی­گناهی او ثابت شود، قرار منع تعقیب صادر و شکایت از جرم سرقت به صورت علی القاعده به جایی نمی­رسد. زمانی که دادسرا عقیده بر مجرمیت متهم داشته باشد، با صدور قرار مجرمیت پرونده به دادگاه ارسال می­شود.

بعد از آنکه پرونده در کلانتری رسیدگی شد و نتوانستند شکایت شاکی را مختومه اعلام کنند؛ مرحله رسیدگی در دادگاه به شکایت از جرم سرقت به این صورت می­شود که دادگاه بعد از آن که اقدام به صدور رای اعم از مجری و یا برائت از مجرم انجام داد؛ هر کدام از طرفین دعوای کیفری که حکم بدون آنچه شاکی و متهم متضرر شوند، به حکم مستوری اعتراض می‌کند و خواهان رسیدگی مجدد را در مرحله تجدید نظر اعلام می­کند.

بهترین اقدامی که قبل از انجام هر گونه اقدام می­توانید در دادگاه کیفری انجام دهید، گرفتن یک وکیل تخصصی با تجربه و حرفه­ای می­باشد. در صورت شکایت از جرم سرقت وکیل می­توانید بهترین نحوه شکایت و تنظیم شکایت چیست. وکیل شکایت از جرم سرقت در کلیه مراحل رسیدگی در دادسرا و دادگاه همواره حضور فعال دارد و سبب آگاهی از چند پرونده کیفری برای شما می­باشد. دفتر حقوقی ما بهترین توصیه را به شما عزیزان می‌کند که همواره با در دست داشتن یک وکیل پایه یک دادگستری در دعاوی کیفری از جمله شکایت از جرم سرقت می­توانید مورد استفاده قرار دهید. کلانتری شماره ۱۰۴ صلاحیت رسیدگی به جرم سرقت را دارا می­باشد. در زمینه شکایت از جرم سرقت جهت کسب اطلاعات بیشتر می­توانید با مشاوران و وکلای با تجربه ما در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید از وکلای مجموعه تهران وکیل کمک بگیرید. وکلای مجموعه تهران وکیل آماده‌ی خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می‌باشند. جلب رضایت شما مشتریان گرامی، هدف وکلای صاحب تجربه این مجموعه است؛ پس با اطمینان خاطر پرونده‌های خود را در این زمینه به وکلای تهران وکیل بسپارید و با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *