تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل کیفری مجرب

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

وکیل کیفری مجرب به وکیلی اطلاق می‌شود که در علم حقوق قضایی درزمینهٔ کیفری مشغول فعالیت است. گرایش کیفری به‌نوعی از جرم‌ها اطلاق می‌شود که بر بعد خصوصی جرم، بعد عمومی را شامل می‌شود.

یعنی علاوه بر فرد تاثیری هم برعوام و عموم جامعه هم می‌گذارد و با گذشت شاکی جرم از بین نمی‌رود و علاوه بر شاکی، مدعی العموم یا دادستان مدعی متهم و مجرم هست بعد کیفری جرائم بخش گسترده است.

 

جرایمی که مربوط به بخش وکیل کیفری می شود :

 1-جرائم رایانه

 2-جرائم پزشکی

 3-انتقال مال غیر

 4-خیانت در امانت

5-جرایم ومجازات تعزیری وحدی

6-سرقت

 7-محاربه

 8-کلاهبرداری

9-قتل

10-ضرب وجرح

11-جعل

12-جاسوسی

13-روابط نامشروع را در برمی گیرد.

وکیل کیفری مجرب

هر کدام ار این جرائم از طریق دادسرا ، و دادایار و شعبات دادیاری قابل رسیدگی است. در امور کیفری اشخاص می تواند اقدام به گرفتند وکیل پایه یک دادگستری نمایند و حق داشتن و وکیل کیفری مجرب برای متهم از زمان کشف جرم تا اجرای حکم صادره از مهم ترین تصمیمتات حقوق دفاعی متهم است.

مطابق اصل 35 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در تمام محکمه ها دو طرف حق دارند برای خود وکیل کیفری داشته باشند و چنانچه توانایی گزینش وکیل را نداشته باشند، باید برای آنان امکانات تعیین وکیل کیفری فراهم گردد.

وکیل کیفری مجرب

در دعاوی کیفری با توجه به اهمیت جرم و تخصصی بودن آن بهتر است که شاکی و متهم با وکیل کیفری مجرب مشورت نموده تا به تصمیم گیری صحیح در کوتاه ترین زمان به نتیجه برسند.

چرا باید وکیل مجرب کیفری داشته باشیم :

دعاوی کیفری به جهت اینکه مستقیما با جان یا مال و حیثیت و آبروی افراد سر وکار وارد و چه زیان دید و چه متهم برای تامین منافع خود و جلوگیری از تضییع حقوق خود تلاشی می نمایند لذا وکیل کیفری در دعاوی کیفری راهگشا خواهد بود.

وکیل کیفری علاوه برآنکه باید دارای دانش و تحصیلات در زمینه کیفری باشد، همچنین باید دارای تجربه کافی در زمینه پروندهای کیفری و رویه دادگاهها در دادسرا ها روال انجام تحقیقات مقدماتی آشنایی کامل داشته باشد و همچنین به قوانین مجازات اسلامی، قوانین مربوط به مبارزه با مواد مخدر ، قانون قاچاق کالا و ارز و سایر قوانین مرتبط به امور کیفری تسلط کامل داشته باشد.

وکیل مجرب کیفری

اگر قصد دارید برای کار کیفری خود یک وکیل کیفری مجرب داشته باشید پیشنهاد می کنیم ابتدا با مشاوره حقوقی تلفنی سوال خود را از کارشناسان ما بپرسید و سپس در آخر در صورت نیاز از مشاوره حضوری ما استفاده کنید.

برای دریافت مشاوره حقوقی کیفری توسط وکیل کیفری به صفحه فوق مراجعه نمایید یا با کارشناسان مشاوره حقوقی ما در ارتباط باشید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *