تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل گزینش هیئت علمی+استخدام+اعتراض به رای+متخصص+بهترین

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

 

  • در این نوشتار به وکیل گزینش هیئت علمی+استخدام+اعتراض به رای+متخصص+بهترین پرداخته شده است. در صورتی که قصد دارید از یک وکیل حرفه ای کمک بگیرید می توانید با موسسه حقوقی تهران وکیل تماس حاصل فرمایید.

 

وکیل گزینش هیئت علمی+استخدام+اعتراض به رای+متخصص+بهترینوکیل گزینش هیئت علمی+استخدام+اعتراض به رای+متخصص+بهترین

هر ساله طبق فراخوان هایی که دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور اعلام می‌کنند، فرایند جذب هیئت علمی برگزار میشود. برای ثبت نام و شرکت در این فراخوان ها برای داوطلبان شرایطی وجود دارد. داوطلبانی که پس از شرکت موفق به پذیرش نشده باشند، میتوانند مراتب اعتراض خود را اعلام کنند. مطابق ماده 3 اگر دستورالعمل نحوه رسيدگي به شکايات داوطلبان در صورتی که هریک از داوطلبان با دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی موفق به پذیرش نشدند، رسیدگی به اعتراضات آن‌ها در هیئت اجرایی، هیئت مرکزی و هیئت عالی صورت می‌گیرد. رسیدگی در هیئت های اجرایی یا مرکزی باید مطابق با آیین نامه اجرایی و قانون باشد. در صورتی که داوطلب یا وکیل اعتراض به رای گزینش هیئت علمی داوطلب نسبت به آرای صادره اعتراض خود را اعلام نکنند، رای صادره قطعی و لازم الاجرا خواهد شد. اگر داوطلب یا وکیل متخصص اعتراض به رای گزینش هیئت علمی داوطلب در مهلت مقرر اعتراض خود را بیان کنند، رسیدگی به اعتراض صورت می‌گیرد.

2وکیل گزینش هیئت علمی+استخدام+اعتراض به رای+متخصص+بهترین

چه مراجعی صالح برای رسیدگی به اعتراض داوطلب هستند؟

اولین مرجع رسیدگی هیئت اجرایی است. مهلت تعیین شده برای اعلام اعتراض به رای بدوی صادر شده یا تجدید نظر اولیه یا تجدید نظر ثانویه 2 ماه از تاریخ ابلاغ رای است. برای جلوگیری از هدر رفت زمان و هزینه ها از تخصص وکیل اعتراض به رای گزینش هیئت علمی استفاده کنید.

افرادی که در مرحله اولیه رسیدگی در هیئت های اجرای از نظر واجد شرایط عمومی بودن رد شوند، میتوانند در مهلت تعیین شده به صورت کتبی درخواست تجدیدنظر خود را ارائه دهند. اعلام اعتراض بصورت کتبی نیازمند دانش تخصصی حقوقی در استفاده از اصطلاحات حقوقی است. با همراهی وکیل متخصص اعتراض به رای گزینش هیئت علمی میتوانید اعتراض کتبی خود به رای صادره از هیئت اجرایی را بصورت صحیح ارائه کنید.

3وکیل گزینش هیئت علمی+استخدام+اعتراض به رای+متخصص+بهترین

زمان مقرر برای اعتراض به رای هیئت مرکزی نیز 2 ماه از تاریخ ابلاغ رای است. هیئت های اجرایی و مرکزی مطابق قانون وظیفه دارند در رای صادره به داوطلب معترض امکان تجدیدنظر، مرجع رسیدگی به درخواست تجدیدنظر و مهلت مقرر برای اعلام اعتراض را متذکر شوند. اعتراض در هیئت اجرایی و مرکزی تنها برای یک مرتبه مجاز است و داوطلب بیشتر از یک بار نمیتواند در این هیئت ها اعتراض خود را مطرح کند.

اعتراض داوطلب به رای صادره در هیئت مرکزی در هیئت عالی قابل طرح است. در صورتی فرد میتواند تقاضای تجدید نظر در هیئت عالی را داشته باشد که مراحل تجدید نظر اول و دوم طی شده باشد.

مشخصات شخصی داوطلب باید در اعتراض نامه کتبی ذکر شده باشد. شکایتی قابلیت رسیدگی در هیئت عالی را دارد که، توسط داوطلب و یا وکیل متخصص اعتراض به رای گزینش هیئت علمی داوطلب امضا شده و در مهلت تعیین شده تحویل داده شود.

تمامی اطلاعات شخصی و شغلی داوطلب در مراحل رسیدگی محرمانه است و افشای اطلاعات شخص امری غیرقانونی است و پیگیرد قانونی دارد. بهترین وکیل اعتراض به رای گزینش هیئت علمی به حفظ اطلاعات شخصی داوطلب کمک میکند.

اگر رای صادره در هیئت عالی نیز مورد اعتراض داوطلب باشد. مرحله بعدی برای رسیدگی دیوان عدالت اداری است. رسیدگی به اعتراضات در دیوان عدالت اداری فرجام خواهی نامیده می‌شود.

وکیل گزینش هیئت علمی+استخدام+اعتراض به رای+متخصص+بهترینوکیل گزینش هیئت علمی+استخدام+اعتراض به رای+متخصص+بهترین

دیوان عدالت اداری سازمانی است که طبق اصل 173 قانون اساسی به منظور رسیدگی به شکایات و اعتراضات مردم نسبت به تصمیمات و اعمال مامورین و مقامات ارگان ها و اداراتی که در قانون دیوان عدالت اداری بیان شده، تشکیل شده است. رسیدگی به اعتراضات در این سازمان مرحله ای قابل توجه در روند پرونده است. هر نوع سهل انگاری یا اشتباه در ارائه فرجام خواهی تبعات جبران ناپذیری به دنبال دارد.

وکلای متخصص اعتراض به رای گزینش هیئت علمی در موسسه تهران وکیل در کمک به تسریع روند پرونده اعتراض شما تمامی تلاش خود را به کار می‌گیرند. میتوانید بصورت تلفنی با شماره هایی که در صفحه مشاهده می‌کنید، تماس بگیرید و از مشاوره تلفنی با وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری بهره مند شوید.

مشاوره تلفنی با وکلای متخصص اعتراض به رای گزینش هیئت علمی میتواند کمک شایانی در طی شدن مراحل پرونده شما باشد.

اولین مرحله برای طرح شکایت در دیوان عدالت اداری ارائه دادخواست است. مهلت تقدیم دادخواست اعتراض برای افرادی که مقیم ایران هستند 3 ماه از زمان ابلاغ رای و برای افرادی که مقیم ایران نیستند و در خارج از ایران اقامت دارند 6 ماه از تاریخ ابلاغ رای است.

وکیل گزینش هیئت علمی+استخدام+اعتراض به رای+متخصص+بهترینوکیل گزینش هیئت علمی+استخدام+اعتراض به رای+متخصص+بهترین

درصورتی که شخص ادعا کند ابلاغی به او صورت نگرفته و وی نتوانسته در مهلت تعیین شده دادخواست فرجام خواهی خود را اعلام نماید، شعب دیوان عدالت اداری به موضوع رسیدگی می‌کنند و در صورتی که تشخیص داده شود ابلاغ واقعی به فرد صورت نگرفته، مهلت دوباره به وی داده می‌شود. بدیهی است پیگیری این امور با استفاده از وکیل دیوان عدالت اداری با سرعت و دقت بیشتری صورت می‌پذیرد.

دادخواست ارائه شده در دیوان عدالت اداری باید حاوی اطلاعات شخصی فرد و مدارک و اسناد مربوطه باشد.

در صورتی که داوطلب معترض از شکایت خود در دیوان عدالت اداری تا قبل از صدور رای صرف نظر کند، قرار سقوط دعوی صادر می‌شود و داوطلب دیگر نمیتواند نسبت به همین موضوع در دیوان عدالت اداری تقاضای فرجام خواهی کند.

اعلام اعتراض در هیئت های اجرایی، مرکزی، عالی و دیوان عدالت اداری اموری هستند که نیازمند دانش و تخصص حقوقی هستند. باید در جای مناسب از ادبیات حقوقی استفاده کرد و به قوانین عام و خاص استناد کرد. وکیل اعتراض به رای گزینش هیئت علمی با تجربیات خود مدارک و اسناد لازمه را به مرجع رسیدگی کننده ارائه می‌دهد و با تمامی مراحل اعتراض نیز آشنایی لازم را دارد.

6وکیل گزینش هیئت علمی+استخدام+اعتراض به رای+متخصص+بهترین

وکلای متخصص به رای گزینش هیئت علمی در مجموعه تهران وکیل آماده همراهی شما عزیزان در تمامی مراحل رسیدگی هستند. با مراجعه حضوری به شعبات این مجموعه در تهران و کرج از تخصص و تجربیات قاضی بازنشسته دیوان عدالت اداری بهره مند شوید.

در صورتی که برای مراجعه حضوری زمان کافی ندارید، میتوانید با استفاده از مشاوره تلفنی متخصصین این موسسه پاسخ تمامی سوالات خود در رابطه با اعتراض به رای گزینش هیئت علمی را دریافت کنید

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *