تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

پارک اتومبیل در پارکینگ دیگری

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع پارک اتومبیل در پارکینگ دیگری اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

 

پارک اتومبیل در پارکینگ دیگری پارک اتومبیل در پارکینگ دیگری

آیا پارک اتومبیل در پارکینگ دیگری جرم است

چنانچه شخصی اتومبیل خویش را در پارکینگ بانک پارک کند آیا عمل واجد وصف جزایی است؟ اگر مسؤول بانک مانع از خروج اتومبیل از پارکینگ شود آیا این ممانعت جرم است؟

نظرهای ابزاری

نظر اول: عمل ورود به پارکینگ مختص به بانک مزاحمت ملکی است ولی عمل ممانعت از خروج جنبه حقوقی دارد و جرم نیست.

نظر دوم: در دو مورد از اعمال فوق فاقد وصف جزایی است و جرم نیست.

پارک اتومبیل در پارکینگ دیگری پارک اتومبیل در پارکینگ دیگری

نظر سوم: ورود به پارکینگ بانک جرم نیست و حتی ورود به عنف هم نمی باشد، چون ورود به عنف در منزل یا مسکن جرم است و پارکینگ منصرف از آن است.

لازم به ذکر است اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل ملکی می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره حقوقی رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین می توانید با مشاوره حقوقی از طریق واتساپ با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

پارک اتومبیل در پارکینگ دیگری پارک اتومبیل در پارکینگ دیگری

در ضمن مسؤول بانک که مانع از خروج ماشین میشود با استناد ماده ۵۷۰ قانون مجازات اسلامی ناظر بر اصل ۲۲ قانون اساسی مرتکب جرم شده است، چون مطابق اصل ۲۲ قانون اساسی که در فصل حقوق ملت است حیثیت، جان، مال، حقوق، مسکن و شغل اشخاص از تعرض مصون است مگر در مواردی که قانون تجویز می کند و با عنایت به اینکه مطابق ماده ۵۷۰ قانون مجازات اسلامی هریک از مقامات دولتی آزادی شخصی افراد ملت را سلب کند و با آنان را از حقوق مقرر در قانون اساسی محروم نماید مجازات می شود و یکی از این حقوق نیز آن است که مال مردم از تعرض مصون است و اتومبیل هم جزو مال است، اقدام مسؤولین بانک که مانع خروج اتومبیل از پارکینگ میشوند جرم است و منطبق با ماده ۵۷۰ قانون مجازات اسلامی است

پارک اتومبیل در پارکینگ دیگری پارک اتومبیل در پارکینگ دیگری

نظر کمیسیون

نشست قضایی (۲) جزایی: ورود غیرمجاز به پارکینگ بانک موقتا (برای مدت کوتاه) جرم محسوب نمی شود مگر آنکه با قهر و غلبه باشد که در این صورت مشمول ماده ۶۹۱ قانون مجازات اسلامی خواهد بود. همچنین اقدام مسؤول بانک در ممانعت از خروج اتومبیل از پارکینگ نیز عنوان جزایی ندارد. ضابطین مکلفند براساس ماده ۱ قانون اصلاح قانون جلوگیری از تصرف عدوانی مصوب ۱۳۵۲ به درخواست شاکی رفع مزاحمت کرده از اقدام مسؤول بانک جلوگیری کنند

برای دریافت مشاوره حقوقی ملکی توسط وکیل ملکی به صفحه فوق مراجعه نمایید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *