تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

چگونگی اعمال تخفیف در جرائم مواد مخدر

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع چگونگی اعمال تخفیف در جرائم مواد مخدر اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

 

 چگونگی اعمال تخفیف در جرائم مواد مخدرچگونگی اعمال تخفیف در جرائم مواد مخدر

تخفیف در جرائم مواد مخدر چگونه اعمال می شود

پرسش: در خصوص تخفیف در جرائم مواد مخدر که در ماده ۳۸ قید نموده است و به نصف حداقل مجازات اشاره دارد در جایی که مواد چندین گرم می باشد و مجازات بیشتر از حداقل مقرر در آن بند می باشد آیا ملاک جهت تخفیف به نصف حداقل؛ نصف حداقل در همان بند می باشد یا نصف میزان مجازات که با احتساب نسبت میزان مجازات به دست می آید؟

قانون گذار در تعیین مجازات جرائم موضوع «قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر مصوب ۳/۸/۱۳۶۷ با اصلاحات و الحاقات بعدی» مقدار مواد مکشوفه را مدنظر قرار داده و با توجه به آن مجازاتی برای همان مقدار مواد مخدر یا روان گردان های صنعتی غیر دارویی پیش بینی نموده است برای اعمال تخفیف مقرر در ماده ۳۸ قانون مذکور نیز، مجازاتی که برای همان مقدار پیش بینی شده است ملاک برای اعمال تخفیف است.

چگونگی اعمال تخفیف در جرائم مواد مخدرچگونگی اعمال تخفیف در جرائم مواد مخدر

لازم به ذکر است در صورتی که در شمال تهران، غرب تهران، شرق تهران یا کرج هستید و به مشاوره با بهترین وکیل مواد مخدر نیاز دارید، می توانید با مشاوره حقوقی موسسه حقوقی تهران وکیل در ارتباط باشید. همچنین اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل کیفری می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید.

چگونگی اعمال تخفیف در جرائم مواد مخدرچگونگی اعمال تخفیف در جرائم مواد مخدر

اعدام در جرائم مواد مخدر در کدام یک از گروه های هشت گانه ماده ۱۹ قانون مجازات اسلامی جا می گیرد

مجازات اعدام تعزیری مانند اعدام در جرائم موضوع قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر…جزو درجات هشت گانه ماده ۱۹ قانون مجازات اسلامی ۱۳۹۲ ذکر نشده است بنابر این مجازات اعدام تعزیری از درجات هشتگانه موضوع این ماده خارج است ولی در مقام تطبیق آن با درجات مذکور، چنانچه حکم خاصی راجع به آن در قوانین پیش بینی نشده باشد در حکم شدیدترین درجه یعنی درجه ۱ می باشد.

چگونگی اعمال تخفیف در جرائم مواد مخدرچگونگی اعمال تخفیف در جرائم مواد مخدر

نظریه مشورتی شماره ۴۰۴»۹۳/۷ مورخ ۲۴/۲/۹۳ اداره کل حقوقی قوه قضائیه

به عنوان مثال اگر به دنبال شماره تماس بهترین موسسه حقوقی  می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید و وکالت خود را به آنها اجازه دهید بنابراین در نظر داشته باشید که وجود شماره تماس وکیل در گوگل به اینترنت به معنی تخصصی شان می باشد ما در تهران وکیل متخصص ترین و متبحرترین وکلا را به شما معرفی مینماییم.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *