تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

چگونگی اعمال تعلیق و تبدیل مجازات در جرائم مواد مخدر

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع چگونگی اعمال تعلیق و تبدیل مجازات در جرائم مواد مخدر اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید 

 

چگونگی اعمال تعلیق و تبدیل مجازات در جرائم مواد مخدرچگونگی اعمال تعلیق و تبدیل مجازات در جرائم مواد مخدر

اعمال تعلیق و تبدیل مجازات در جرائم مواد مخدر به چه صورت است

پرسش: نظر به اینکه در قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر مصوب مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره ای به تعلیق و تبدیل مجازات نشده است آیا صدور حکم محکومیت تعلیقی یا تبدیل مجازات در جرائم مواد مخدر و روان گردان به استناد قانون مجازات اسلامی (مواد ۲۵ و ۲۲) جایز می باشد یا خیر.

نظریه مشورتی

ماده ۳۱ قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر در خصوص چگونگی احتساب حبس بدل از جزای نقدی محکومین موضوع این قانون حکم خاص و مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام است و مطابق نظریه شورای محترم نگهبان با قوانین عادی نسخ نمی شود؛ بنابراین مقررات قسمت اخیر ماده ۲۷ قانون مجازات اسلامی اخير التصويب راجع به احتساب مدت حبس بدل از جزای نقدی… «به ازای هر روز حبس معادل سیصد هزار ریال» در مورد محکومین جرائم قانون صدرالذکر تسری ندارد و در جرائم مذکور این قانون مقررات ماده ۳۱ این قانون حاکم بر قضیه است.

چگونگی اعمال تعلیق و تبدیل مجازات در جرائم مواد مخدرچگونگی اعمال تعلیق و تبدیل مجازات در جرائم مواد مخدر

لازم به ذکر است در صورتی که در شمال تهران، غرب تهران، شرق تهران یا کرج هستید و به مشاوره با بهترین وکیل مواد مخدر نیاز دارید، می توانید با مشاوره حقوقی موسسه حقوقی تهران وکیل در ارتباط باشید. همچنین اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل کیفری می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید.

چگونگی اعمال تعلیق و تبدیل مجازات در جرائم مواد مخدرچگونگی اعمال تعلیق و تبدیل مجازات در جرائم مواد مخدر

 (۳-۲) با استدلال فوق در جرائم موضوع قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر با اصلاحات و الحاقات بعدی باید وفق تبصره ۲ ماده ۳۱ همین قانون عمل شود و طول مدت حبس بدل از جزای نقدی در هر حال بیشتر از ۱۰ سال نخواهد بود؛ و در تعیین میزان تخفیف مجازات در این گونه جرائم در صورت وجود جهات مخففه باید مقررات ماده ۳۸ قانون مرقوم مورد استناد و ملاک قرار گیرد.

نظریه مشورتی شماره ۸۰۰/۹۲/۷ مورخ ۳۲/۴/۹۲ اداره کل حقوقی قوه قضائیه

به عنوان مثال اگر به دنبال شماره تماس بهترین موسسه حقوقی  می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید

چگونگی اعمال تعلیق و تبدیل مجازات در جرائم مواد مخدرچگونگی اعمال تعلیق و تبدیل مجازات در جرائم مواد مخدر

و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید و وکالت خود را به آنها اجازه دهید بنابراین در نظر داشته باشید که وجود شماره تماس وکیل در گوگل به اینترنت به معنی تخصصی شان می باشد ما در تهران وکیل متخصص ترین و متبحرترین وکلا را به شما معرفی مینماییم.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *