تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

دعوای فسخ قرارداد خاتمه یافته + وکیل + تضمینی

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع دعوای فسخ قرارداد خاتمه یافته + وکیل + تضمینی اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

 

 دعوای فسخ قرارداد خاتمه یافته + وکیل + تضمینیدعوای فسخ قرارداد خاتمه یافته + وکیل + تضمینی

دعوای فسخ قرارداد خاتمه یافته به چه صورت است؟

دعوای اعلام فسخ قراردادی که خاتمه یافته است بر فرض ثبوت اثر قانونی ندارد.

نامه: ۹۲۰۹۹۷۰۲۲۳۳۰۰۵۷۴

تاریخ: ۱۳۹۲/۰۴/۳۱

رای شعبه ۲ دادگاه عمومی حقوقی قرچک 

خواسته خواهان آقای (س.ع.) فرزند (د.) با وکالت آقای (م.س.) به طرفیت آقای (ع.ع.) فرزند (الف) تقاضای صدور حکم دایر بر فسخ قرارداد اجاره شماره ۳۰۴۰۲ مورخ ۲۳/۹/۸۹ یک باب مغازه و با احتساب کلیه خسارات دادرسی (به جهت انقضای مدت اجاره) که در جلسه نخست مطالبه غرامت را به خواسته خود افزایش داده ولی در ستون خواسته مقوم به ده میلیون تومان قید کرده است که در لایحه به صراحت مطالبه آن را قید کرده و خواسته خود را شرح داده است که در نهایت خواسته های خواهان؛

۱.تأیید فسخ قرارداد؛

٢. استرداد وجه رهن؛

٣. مطالبه غرامت؛

۴. خسارات دادرسی می باشد که صرفا خواسته غرامت خواسته جدید بوده است و برای آن تعیین وقت شده بود که با استرداد این خواسته تعیین وقت جدید ضرورتی نداشته مستندا به بند (الف) ماده ۱۰۷ قانون آیین دادرسی دادگاه های عمومی و انقلاب در امور مدنی در خصوص این خواسته خواهان، قرار ابطال دادخواست صادر و اعلام می گردد

بهترین وکیل دعوای فسخ قرارداد خاتمه یافته بهترین وکیل دعوای فسخ قرارداد خاتمه یافته

در صورت نیاز به مشاوره حقوقی می توانید در هر ساعت از شبانه روز با موسسه تهران وکیل تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید به منظور دریافت مشاوره حقوقی رایگان در ساعات غیر اداری از طریق راه های ارتباطی موجود در وب سایت اقدام فرمایید. همچنین می توانید در صورت نیاز نسبت به دریافت مشاوره حقوقی ار طریق واتساپ نیز اقدام فرمایید.

و نسبت به بقیه خواسته با عنایت به اینکه اتمام قرارداد۲۲/۲/۱۳۹۰ می باشند نسبت به دعوی فسخ در زمان تقدیم دادخواست قرارداد منتفی شده بوده است اجابت این خواسته به فرض اثبات اثر قانونی ندارد و مستندا به بند ۷ ماده ۸۴ قانون آیین دادرسی دادگاه های عمومی و انقلاب قرار رد دعوی اعلام فسخ قرارداد صادر و اعلام می گردد و نسبت به مطالبه وجه رهن به مبلغ یکصد میلیون ریال با عنایت به منتفی شدن اصلی قراردادهای ضمن آن نیز منتفی شده و مستندا به مواد ۴۹۴ و ۶۴۸ و ۶۵۰ قانون مدنی و مواد ۵۱۵ و ۵۱۹ قانون آیین دادرسی دادگاه های عمومی و انقلاب در امور مدنی خوانده به پرداخت مبلغ خسارت هزینه دادرسی متناسب با محکوم به وفق تعرفه و حق الوکاله وکیل وفق تعرفه، متناسب با محکوم به عنوان خسارت دادرسی در حق خواهان محکوم می گردد.

وکیل تضمینی دعوای فسخ قرارداد خاتمه یافته وکیل تضمینی دعوای فسخ قرارداد خاتمه یافته

رأی صادره غیابی بوده و ظرف بیست روز پس از ابلاغ واقعی قابل واخواهی در این شعبه و سپس ظرف بیست روز بعد از آن و ظرف همین فرجه بعد از ابلاغ به خواهان قابل تجدیدنظرخواهی در محاکم محترم تجدیدنظر استان تهران می باشد.

دادرسی شعبه ۲ دادگاه عمومی حقوقی قرچک-زواری

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *