تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

صدور حکم به تنفيذ فسخ + وکیل + تضمینی

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

  در این مطلب به موضوع صدور حکم به تنفيذ فسخ + وکیل + تضمینی اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

 

 صدور حکم به تنفيذ فسخ + وکیل + تضمینیصدور حکم به تنفيذ فسخ + وکیل + تضمینی

صدور حکم به تنفيذ فسخ به چه صورت است؟

فسخ،عقد عملی است که توسط ذی نفعان صورت می گیرد و نمی توان آن را از دادگاه تقاضا نمود، النهایه ذی نفع می تواند طی دادخواست تنفيذ فسخ را از دادگاه مطالبه نماید.

شماره دادنامه: ۹۲۰۹۹۷۰۲۷۰۴۰۰۰۴۰

تاریخ: ۱۳۹۲/۰۱/۲۷

رأی شعبه ۱۸۴ دادگاه عمومی حقوقی تهران درباره صدور حکم به تنفيذ فسخ

در خصوص دعوی وکیل خواهان به طرفیت آقای (م.ح.) به خواسته فسخ قرارداد و عودت مورد اجاره و مطالبه اجرت المثل ایام تصرف مقوم به۵۱,۰۰۰,۰۰۰ ریال عنایت به جميع اوراق پرونده، نظر به اینکه آنچه مورد لحوق حکم قرار می گیرد اعلام فسخ می باشد نه فسخ قرارداد و در مانحن فیه دادگاه قائم مقام یا نماینده طرفین نمی باشد که این موضوع (فسخ) را رأسا انجام نماید بنابراین اقامه دعوی با این کیفیت مسموع نیست؛ لذا به استناد مواد ۲ و ۸۹ قانون آیین دادرسی مدنی قرار عدم استماع دعوی صادر و اعلام می گردد. رأی صادره ظرف بیست روز پس از روئیت قابل تجدیدنظر در دادگاه محترم تجدیدنظر استان است.

دادرسی شعبه ۱۸۴ دادگاه عمومی حقوقی تهران – محمدی پور

بهترین وکیل صدور حکم به تنفيذ فسخبهترین وکیل صدور حکم به تنفيذ فسخ

در صورت نیاز به مشاوره حقوقی می توانید در هر ساعت از شبانه روز با موسسه تهران وکیل تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید به منظور دریافت مشاوره حقوقی رایگان در ساعات غیر اداری از طریق راه های ارتباطی موجود در وب سایت اقدام فرمایید. همچنین می توانید در صورت نیاز نسبت به دریافت مشاوره حقوقی ار طریق واتساپ نیز اقدام فرمایید.

رای شعبه ۵۹ دادگاه تجدیدنظر استان تهران درباره صدور حکم به تنفيذ فسخ

تجدیدنظرخواهی شرکت (سهامی خاص) با وکالت آقای (الف.ف.)به طرفیت آقای (م.ح.) نسبت به دادنامه شماره ۹۱۰۱۱۷۰ مورخ۹۱/۱۱/۲۳شعبه ۱۸۴ محاکم عمومی تهران مشعر بر صدور قرار عدم استماع دعوی (قرار رد دعوی)صرف نظر از اشکال سمت که به صورت مفصل در نظریه مورخ۹۲/۱/۲۰از حیث تذكر مفاد ماده ۱۰۹ قانون تجارت بیان گردیده از آنجا که عمل فسخ، اختیاری است که قانون گذار به ذی حق در معامله می دهد تا هرگاه منافع خود را در فسخ قرارداد دید با جهات قانونی و مذکور در مفاد قرارداد اعمال فسخ نماید. النهایه پس از ابراز آن به طريق مألوفه من جمله ارسال اظهارنامه و انکار طرف مقابل می تواند طی دادخواستی تنفيذ فسخ را از دادگاه مطالبه نماید.از آنجا که در پرونده حاضر و به شرح دادخواست بدوی آنچه در ستوان خواسته آمده، فسخ قرارداد اجاره است که اساسا خارج از حوزه عملکرد محاکم است؛

وکیل تضمینی صدور حکم به تنفيذ فسخوکیل تضمینی صدور حکم به تنفيذ فسخ

فلذا رأي معترض عنه که بر این مبنا صادر گردیده، منطبق با مقررات تلقی و صرفا ابراز چند دادنامه که بدون توجه به این مهم صادر گردیده تاب مقابله و معارضه با رأی معترض عنه را نداشته بالنتيجه تجدیدنظرخواهی را با شقوق مندرج در ماده ۳۴۸ قانون آیین دادرسی مدنی منطبق ندانسته ضمن رد تجدیدنظرخواهی به استناد ماده ۳۵۸ قانون مارالذکر دادنامه تجدیدنظر خواسته را عینا تأیید و ابرام نموده اعلام می نماید رأی صادره وفق ماده ۳۶۵ قانون اخیرالذكر قطعی است.

رئیس شعبه ۵۹ دادگاه تجدیدنظر استان تهران – مستشار دادگاه

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *