تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

محكوميت متهم به حبس و جزای نقدی و رد مال

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در مورد محكوميت متهم به حبس و جزای نقدی و رد مال چه می دانید؟ آیا موضوع پرونده شما این است؟ احتمالا شما به یک وکیل کیفری نیاز دارید، لازم به ذکر است موسسه تهران وکیل دارای بهترین وکیل کیفری است و می توانید از خدمات مشاوره حقوقی رایگان این موسسه بهره مند شوید.

تاریخ…شماره…پیوست….

فلا تتبعوا الهوى آن تعدلوا

دادگاه عمومی جزائی (کیفری دو )

دادنامه

 

به تاریخ: ۲۲/۸/۸۷ کلاسه پرونده:………. کلاسه مکانیزه: ۵۰ ۰۰۰ ۸۷۰۹۹۸۲۱۳۵۱ شماره دادنامه: ۸۰۰ – ۲۲/۸/۸۷ –  آمار مکانیزه: ۸۷۰۹۹۷۲۱۸۶۸۰۰۲۹۲

مرجع رسیدگی شعبه …. دادگاه عمومی جزائی….

شاکی: سید علی اصغر با وکالت…..

متهم: حسین

اتهام: انتقال مال غير ( کلاهبرداری)

گردشکار: پرونده به این شعبه ارجاع پس از انجام اقدامات قانونی و اداری دادگاه در وقت مقرر تشکیل است ضمن اعلام پایان دادرسی به شرح آتی مبادرت به صدور رای می نماید.

رای دادگاه

در خصوص اتهام آقای حسین فرزند…. ۵۴ ساله فعلا آزاد به لحاظ تودیع وثيقه مبنی بر کلاهبرداری از طریق انتقال مال غیر موضوع شکایت آقای سید علی اصغر با وکالت آقای…. اجمالا با این توضیح که شاکی مدعی است که در سال ۸۱ طی دو فقره مبایعه نامه عادی دو دستگاه آپارتمان از متهم خریداری کرده است و مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۳۰۰ ریال نیز بابت بخشی از ثمن معامله پرداخته و مقرر بوده است که الباقی در هنگام انتقال سند پرداخت شود ليكن متعاقبا پس از اخذ سند و تعیین پلاک ثبتی و فرعی آن و در نتیجه تغییر مدعی پلاک ثبتی دو دستگاه آپارتمان فروخته شده به شاکی را به اشخاص دیگری فروخته و رسما سند انتقال به نام خریداران جدید تنظیم می نماید که منجر به طرح شکایت در دادگستری شده و متهم موصوف در مقام دفاع در دادسرا اظهار داشته که مبایعه نامه های مورد نظر را قبول داشته ليكن در همان مقطع آنها را فسخ کرده اند و عمل فسخ با توافق طرفین صورت گرفته است ليكن در مراحل مختلف تحقیقات در دادسرا دلیل اثباتی جهت اثبات فسخ مبایعه نامه ها ارائه نکرده و متعاقبا در دادگاه نیز حاضر نشده و دفاعی از خود به عمل نیاورده است لذا دادگاه با این کیفیت و با توجه به شکایت شاکی و توضیحات و لوایح وكيل شاکی و مستندات پرونده از جمله

تاریخ….شماره….پیوست….

فلا تتبعوا ألهوى آن تعدلوا

دادگاه عمومی جزائی…

دادنامه

ملاحظه اصول مبایعه نامه و پاسخ استعلام از اداره ثبت مربوطه و آرای صادره از محاکم حقوقی و توجه به کیفرخواست صادره از دادسرا و اینکه متهم در دادگاه حاضر نشده و لایحه ای نیز ارائه نکرده و طبعة دفاع از خود به عمل نیاورده است مجموعا و با این کیفیت اتهام انتسابی محرز است و دادگاه مستندا به ماده یک قانون تشدید مجازات مرتکبین اختلاس ارتشاء و کلاهبرداری مصوب ۱۳۶۷ مجمع تشخیص مصلحت نظام متهم موصوف به نام حسین را به تحمل دو سال حبس و رد مال در حق شاکی (دو دستگاه آپارتمان متنازع فيه )و پرداخت مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۳۰۰ ریال به عنوان جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم می نماید رأی صادره غیابی بوده و ظرف مدت ده روز پس از ابلاغ قابل واخواهی در همین دادگاه و سپس ظرف بیست روز قابل تجدیدنظرخواهی در محاکم محترم تجدیدنظر استان است.

رئیس شعبه… دادگاه عمومی جزائی(۱)…..

1 – بر اساس مواد ۲۹۴ و ۲۹۶ ق.آ. د. ک. مصوب ۱۳۹۲ دادگاه عمومی جزایی به دادگاه کیفری دو ،تبدیل شده است.

اگر پشما نیز یک وکیل کلاهبرداری نیاز دارید می توانید از موسسه تهران وکیل کمک بگیرید.

برای دریافت مشاوره حقوقی توسط کارشناسان حقوقی به صفحه مربوطه مراجعه کرده و یا با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *