تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل ازاله بکارت به عنف

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل ازاله بکارت به عنف اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

 

وکیل ازاله بکارت به عنف وکیل ازاله بکارت به عنف

ازاله بکارت به عنف به چه معناست؟

ازاله بکارت به عنف، مصداق ایراد جرح عمدی می باشد.

شماره دادنامه: ۹۲۰۹۹۷۰۲۲۳۴۰۰۰۵۹

تاریخ:۲۸/۰۱/۱۳۹۲

رأی شعبه ۱۰۸۸ دادگاه عمومی جزایی تهران

در خصوص اتهام (م.ز.) فرزند (م) مبنی بر ارتکاب عمل منافی عفت با عنف و جرح عمدی (ازاله بکارت س. الف. با دست) با عنایت به جميع محتویات پرونده، گزارشات واصله و مفاد شکوائیه شکات (الف) (س) و ( س) همگی (الف)و توجه به مفاد کیفرخواست صادره از سوی دادسرای ناحیه ۲۱ تهران و هم چنین اقاریر صریح و مقرون به واقع متهم در جریان دادرسی که بیان داشته و به لحاظ خیانت همسر با خواهر زن (س. ۱۵ ساله)ارتباط برقرار نموده که این ارتباط حسب اظهار شکات و دلایل و قرائن موجود با عنف و اکراه در نیمه شب صورت گرفته

وکیل ازاله بکارت به عنف وکیل ازاله بکارت به عنف

که منجر به ازاله بکارت شاکیه نیز گردیده و مراتب توسط پزشکی قانونی نیز تأیید شده است، با توجه به مراتب فوق الذکر و صرف نظر از دفاع بلاوجه متهم در دادگاه که به جهت فرار از مجازات مطرح گردیده است علم و يقيم بر بزهکاری وی به استناد موارد فوق الذکر حاصل گردیده؛ بنابراین به استناد ماده ۶۳۷ از قانون مجازات اسلامی حکم محکومیت وی به تحمل نود و نه (۹۹) ضربه شلاق تعزیری و هم چنین به استناد تبصره ۲ از ماده ۲۶۹ قانون مجازات اسلامی از باب جنبه عمومی جرم (ایراد جرح عمدی)و بیم تجری مرتکب یا دیگران محکومیت وی به تحمل شش ماه حبس تعزیری با احتساب ایام بازداشت قبلی و مضافا از باب جنبه خصوصی جرم و جبران ضرر و زیان وارده

وکیل ازاله بکارت به عنف وکیل ازاله بکارت به عنف

به شاکیه (س.الف.) به استناد ماده ۳۶۷ قانون مجازات اسلامی و نظر به کارشناس رسمی دادگستری (اوراق ۴۵ و۴۶پرونده) مبنی بر تعیین ارش البکاره محکومیت نامبرده به پرداخت مبلغ یکصد و هشتاد میلیون ریال (معادل هجده میلیون تومان) ارش البکاره در حق شاکیه (س. الف.) صادر و اعلام می گردد. رأی صادره حضوری و ظرف بیست روز پس از ابلاغ، قابل تجدیدنظر در محاکم تجدیدنظر استان تهران می باشد.

موسسه حقوقی تهران وکیل با در اختیار داشتن بهترین وکیل تهران و بهترین وکیل کیفری اماده ارائه تمامی خدمات حقوقی و قضائی و کیفری بوده و شما می توانید با اطمینان پرونده های خود را به انها بسپارید . همچنین توجه داشته باشید شما می توانید از وکیل آنلاین به صورت شبانه روزی استفاده کنید.

وکیل ازاله بکارت به عنف وکیل ازاله بکارت به عنف

رئیس شعبه ۱۰۸۸ دادگاه عمومی جزایی تهران – صحرائیان

رأی شعبه ۳۴ دادگاه تجديدنظر استان تهران درباره ازاله بکارت به عنف

در خصوص تجدیدنظرخواهی آقای (م.ز.)با وکالت آقای (الف.م.) نسبت به دادنامه شماره ۱۱۷۶ مورخ ۲۰/۱۰/۹۰ صادره از شعبه ۱۰۸۸ دادگاه عمومی [جزایی] تهران که متضمن محکومیت وی به تحمل ۹۹ ضربه شلاق تعزیری و تحمل شش ماه حبس و پرداخت ارش البکاره به اتهام ارتباط نامشروع دون زنا به عنف و از حیث جنبه عمومی ایراد جرح عمدی ( ازاله بکارت)می باشد

وکیل ازاله بکارت به عنف وکیل ازاله بکارت به عنف

با توجه به مجموع محتویات پرونده دادنامه مذکور وفق موازین و مقررات قانونی صادر و تجدیدنظرخواهی واصله با هیچ یک از شقوق ماده ۲۴۰ قانون آیین دادرسی دادگاههای عمومی و انقلاب در امور کیفری و ۳۴۸ قانون آیین دادرسی دادگاه های عمومی و انقلاب در امور مدنی انطباق ندارد. على هذا دادگاه آن را مردود اعلام و دادنامه تجدیدنظر خواسته را مستندا به مواد ۳۵۶ قانون آیین دادرسی دادگاه های عمومی و انقلاب در امور کیفری، تأیید و استوار می نماید. رأي صادره حضوری و قطعی است.

وکیل ازاله بکارت به عنف وکیل ازاله بکارت به عنف

رئیس شعبه ۳۴ دادگاه تجدیدنظر استان تهران – مستشار

سلیمی- کمالی

برای دریافت مشاوره حقوقی کیفری توسط وکیل کیفری به صفحه فوق مراجعه نمایید یا با کارشناسان مشاوره حقوقی ما در ارتباط باشید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *