تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل تجاوز دسته جمعی

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل تجاوز دسته جمعی اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

 

 وکیل تجاوز دسته جمعیوکیل تجاوز دسته جمعی

وکیل تجاوز دسته جمعی چه وظایفی بر عهده دارد

محاسبه مدت بازداشت قبلی در حکم

عدم محاسبه بازداشت قبلی در محکومیت به شلاق

بازداشت قبل از محکومیت از موارد کسر از مجازات شلاق مورد حکم دادگاه نیست.

شماره دادنامه: ۹۲۰۹۹۷۰۹۱۰۶۰۰۰۵۳

تاریخ:۲۷/۰۱/۱۳۹۲

خلاصه جریان پرونده

خانم ( ص.ز) ساعت ۳۰/۱۷ مورخ ۹/۴/۹۱به مرجع انتظامی مراجعه نموده و اظهار داشته شب گذشته (م.م.) و دوستانش به اسامی (الف)و ( م.)به وی تجاوز نموده اند، بدون رضایت بوده، اعلام شکایت کرده است. در دادسرا اظهار نموده هر سه نفر از پشت به وی تجاوز نموده اند و فرو کرده اند. سابقه آشنایی با این سه نفر نداشته و جهت تعمیر دستگاه کارت خوان با توجه به گزارش خرابی دستگاه از طرف شرکت به مغازه (م.)اعزام شده است. (م.) گفته بود با وی دوست شوم بعد قول ازدواج داد مشت نامزد دارم (م.)گفت نامزد نداری من از تو خوشم آمده باید با من باشی و ازدواج کنی.

وکیل تجاوز دسته جمعیوکیل تجاوز دسته جمعی

پزشکی قانونی در تاریخ ۱۰/۴/۹۱ به شرح برگ ۲۵ پرونده اعلام نظر نموده است که: اتساع در ناحیه مقعد مشهود نبود، آثار ضرب جرح در بدن شاکیه مشاهده نشد، آزمایش لباسهای زیر توصیه می گردد. با توجه به گذشت زمان و دستشویی های مکرر هیچ گونه لکهای وجود نداشت. در ساعت ۱۲ مقعد مختصر کبودی و در ساعت ۶ مختصر ساییدگی مشهود بود که می تواند به علت دخول جسم سخت و قابل نظير آلت باشد طی ۲۴ ساعت گذشته صورت گرفته، پارگی پرده بکارت مربوط به قبل است. در دادسرا هر سه نفر به انجام عمل مورد ادعای شاکیه اقرار کرده اند و به اتهام تجاوز به عنف با صدور قرار بازداشت موقت به زندان اعزام گردیده اند و با این استدلال که بزه زنای به عنف در صلاحیت دادگاه محترم کیفری استان می باشد پرونده را ارسال و به شعبه دوم کیفری استان ارجاع شده است. در تاریخ ۱۱/۴/۹۱ دادگاه با حضور اعضاء، نماینده دادستان و متهمین تشکیل گردیده، (م.م.)اظهار داشته: این دختر خودش ما را وسوسه کرد، نمیدانم چرا شکایت کرده، دستگاه کارت خوان ما خراب بود آمد تعمیر کند گفت اینجا نمی شود باید به مغازه ببرم، به من گفت تو هم باید باشی مرا برسانی بین راه ابراز علاقه کرد مرا وسوسه کرد نهایتأ او را در آغوش گرفتم و همدیگر را بغل کردیم ،من ارضا نشدم گفت من دختر هستم، از پشت این کار را بکن، من …کردم داخل نکردم ارضا شدم، ماشین در خاکی گیر کرده بود زنگ و دوستانم بیایند کمک (الف.ب.)و ( ر.ن.)نیز در حد …. اظهارات شاکیه را قبول کرده اند و اعلام کرده اند توانایی گرفتن وکیل ندارند که دادگاه برای هر سه نفر وکیل تسخیری تعیین می نماید. متعاقبأ (ح.الف.) به عنوان وکیل ( م.م.)(ر.ق.) به عنوان وکیل (الف.ب.) (م.خ.) به عنوان وکیل (ر.ن.) طی لوایحی جداگانه خود را به عنوان وکیل تعیین معرفی می نماید. دادگاه با حضور اعضاء، نماینده دادستان، شاکی و متهمن با وکلای تعیین تشکیل گردیده، شاکیه از سه نفر متهم شکایت دارد. نماینده دادستان با توجه به ادله موجود تقاضای رسیدگی و صدور حکم شرعی و قانونی را نموده است. شاکیه توضیح داده که: برای تعمیر و بازدید از دستگاه رفته بودم، در پایان کار آژانس در محل نبود، (م.)گفت خودم تو را می رسانم، سوار ماشین شدم در بین راه گفت از تو خوشم آمده میخواهم با تو صحبت کنم به جاده خاکی پیچید، در آنجا بدون رضایت و با زور به من تجاوز کرد از دبر یک بار تجاوز کرد، خواست حرکت کند ماشین گیر کرد به دو تن از دوستانش زنگ زد آمدند و گفتند ما معروف به بچه های خانه فساد هستیم و آنها نیز به زور و بدون رضایت از پشت تجاوز کردند. هر سه نفر دخول انجام دادند هر کدام یک بار و تهدید کردند باید دختران دیگر نیز پیش ما بیاوری تقاضای مجازات هر سه نفر را دارم.

وکیل تجاوز دسته جمعیوکیل تجاوز دسته جمعی

موسسه حقوقی تهران وکیل با در اختیار داشتن بهترین وکیل تهران اماده ارائه مشاوره حقوقي رایگان و تمامی خدمات حقوقی و قضائی و کیفری بوده و شما می توانید با اطمینان پرونده های خود را به انها بسپارید . همچنین توجه داشته باشید شما می توانید از وکیل آنلاین به صورت شبانه روزی استفاده کنید.

پس از استماع اظهارات شاکیه و تفهیم اتهام متهم (م.)اظهار نموده: موقع برگشت ایشان، آژانس باز بود خودش پیشنهاد داد، خودش گفت برو جاده فرعی، وقتی رفتم و ماشین را نگه داشتم، آمد دست مرا گرفت برد به طرف عقب ماشین حرکاتی کرد از خود بیخود شدم، فقط … زدم داخل نکردم یک بار و از پشت این کار را کردم دخول را قبول ندارم عنف را هم قبول ندارم خانم راضی بود. آقای (خ.) وکیل وی نیز اظهار داشته: اتهام در حد رابطه نامشروع بوده، گواهی پزشکی قانونی دخول را تأیید نمی کند شاکیه می توانسته تقاضای کمک کند از فاصله مکانی تاسوار شدن به اتومبیل در صورت عدم رضایت می توانسته تقاضای کمک کند، تقاضای تخفیف تأمین را دارم، سلامتی اخلاقی شاکیه مورد تردید است. شاکیه در این لحاظ اظهار داشته: من دقیقا متوجه نشدم داخل کرد یا خیر (م.)…. کرد درست است؛ ولی دو متهم دیگر دخول کردند. (الف.ب.) در دفاع از اتهام تفهیم زنای به عنف اظهار داشته: خود خانم راضی بود خودش خواست یک بار به صورت ….. کردم، اگر شاکیه راضی نبود وقتی (م.) حدود ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ متر آمد ما را پیش ماشین برد چرا فرار نکرد،

وکیل تجاوز دسته جمعیوکیل تجاوز دسته جمعی

من خودم قصد دخول نداشتم شاکی هم چیزی نگفت؛ ولی من خودم دخول نکردم. آقای (ق.)وکیل وی نیز اظهار داشته: تجاوز طبق نظر پزشکی قانونی تأیید نشده، اجبار و اکراه نبوده چون هیچ مقاومت تأييد نشده که نشان از رضایت دارد. متهم (ن)هم … را قبول کرده، ولی دخول را نپذیرفته. وکیل وی نیز صحبت خاص مطرح ننموده است. پس از اخذ آخرین دفاع به شرح دادنامه شماره ۳۶-۳/۵/۱۳۹۱صادره از شعبه دوم دادگاه کیفری استان خراسان شمالی متهمین را به لحاظ انکا متهمين و عدم کفایت ادله اثباتی مستندا به [بند الف.]ماده ۱۷۷ ق آیین دادرسی دادگاه های عمومی و انقلاب در امور کیفری تبرئه اما وقوع عمل منافی عفت مادون زنا را محرز و ثابت تشخیس و به استناد ماده ۶۳۷ قانون مجازات اسلامی هریک از متهمین (هر سه نفر را )به تحمل ۹۹ ضربه شلاق تعزیری محکوم نموده است. پس از ابلاغ رأی وکلای هر سه متهم به رأی صادره طی لوایحی اعتراض نموده اند. ماحصل اعتراض این است که محکوم علیهم هر کدام ۲۵ روز در بازداشت بوده اند؛ ولی این مطلب در حکم صادره لحاظ نگردیده و معتقدند که طبق تبصره ذیل ماده ۱۸ قانون مجازات اسلامی و تبصره ذیل ماده ۲۹۵ قانون آیین دادرسی دادگاه های عمومی و انقلاب در امور کیفری و رأی وحدت رویه شماره ۶۵۴-۱۰/۷/۸۰ باید در حکم صادره از میزان مجازات شلاق کسر می باشد. پس از پرداخت هزینه دادرسی پرونده به دیوان عالی کشور ارسال و در تاریخ ۱۸/۷/۱۳۹۱ به این شعبه ارجاع گردیده است.

وکیل تجاوز دسته جمعیوکیل تجاوز دسته جمعی

رأی شعبه ۳۳ ديوان عالی کشور درباره تجاوز دسته جمعی

در خصوص اعتراض (ح.الف.) به وکالت از (م.م.)(ر.ق.)به وکالت از (الف.ب.) (م.خ.) به وکالت از (ر.ن.) نسبت به دادنامه شماره ۳۶- ۳/۵/۱۳۹۱ صادره از شعبه دوم دادگاه کیفری استان خراسان شمالی با بررسی اوراق پرونده ملاحظه می شود اعتراض موجه و مؤثری که موجبات خدشه بر اساس رأی و نقض آن را فراهم نماید به عمل نیامده و رأی دادگاه مطابق قانون و مدارک موجود در پرونده صادر گردیده و در رعایت تشریفات آیین دادرسی هم ایراد قابل ذکری ملاحظه نمی گردد؛ بنابراین ضمن رد اعتراض معترضین با استناد به بند «الف» ماده ۲۶۵ قانون آیین دادرسی دادگاه های عمومی و انقلاب در امور کیفری دادنامه تجدیدنظر خواسته تأیید و ابرام می گردد.

وکیل تجاوز دسته جمعیوکیل تجاوز دسته جمعی

رئیس شعبه ۳۳ دیوان عالی کشور – عضو معاون

نیازی – اعتماد

برای دریافت مشاوره حقوقی کیفری توسط وکیل کیفری به صفحه فوق مراجعه نمایید یا با کارشناسان مشاوره حقوقی ما در ارتباط باشید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *