تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل قراردادهای بیمه ای + بهترین + تضمینی + شماره تماس

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

بیمه یک قرارداد مابین بیمه‌گر و بیمه‌گذار است که شامل اشخاص حقیقی و حقوقی می‌شود‌ و طی آن بیمه‌گر موظف است که پس از دریافت مقدار مشخصی پول که به حق بیمه معروف است به مجموعه تعهدات خود در مواقع لزوم مانند وقوع حوادث خاص از جمله زلزله، سیل، آتش‌سوزی و از این دست موارد برای بیمه حوادث عمل کرده و مبلغی را به عنوان خسارت به بیمه‌گذار پرداخت نماید.

بیمه انواع مختلفی دارد که چند مورد آن عبارتند از: بیمه درمان، بیمه آتش‌سوزی، بیمه حوادث، بیمه امانت، بیمه حمل و نقل و …. همچنین موارد و شرایط خاصی که باید در قرارداد بیمه قید شود شامل ارائه توضیح کامل به بیمه‌گذار و آگاه کردن وی از نوع و کیفیت حادثه یا اقدام تحت پوشش، نحوه و زمان پرداخت حق بیمه، مشخص نمودن دقیق حوادث و خساراتی که منجر به دریافت بیمه می‌شود و اعلام صحیح و کامل چیزی که توسط بیمه‌گذار تحت پوشش قرار گرفته است.

دعاوی بیمه‌ای عمومأ به علت وجود مشکل یا نقص در جزئیات قراردادها و نحوه اجرای آنها به وجود می‌آید و به‌ عنوان یک دعوای حقوقی قابل طرح و پیگیری از رایج‌ترین دعاوی موجود در محاکم قضایی است. دعاوی قراردادهای بیمه‌ ای ممکن است مابین بیمه‌گذار، بیمه‌گر یا یک شخص ثالث به وجود آید که موضوع مورد بحث معمولاً عدم جبران و پرداخت خسارت است. در این شرایط بهتر است بیمه‌گر با حل مسالمت‌آمیز دعوی و پرداخت حقوق به طرف مقابل، موضوع را حل و فصل کند تا اعتبار شرکت نیز خدشه‌دار نشود؛ در غیر اینصورت بیمه‌گذار می‌تواند برای جبران خسارت خود دعوی را از طریق یک وکیل قراردادهای بیمه ای پیگیری کند تا به حداکثر موفقیت در رفع زیانی که دیده برسد.

وکیل قرارداد بیمه یک وکیل پایه یک دادگستری است که می‌بایست در مورد تمامی جزئیات و امور مرتبط با بیمه آشنایی و آگاهی کامل داشته باشد تا بتواند نسبت به همه قوانین و قواعد بیمه تخصصی عمل کند. وکیل بیمه عمومأ دارای تجارب زیادی در زمینه بیمه است، به طوری که برای او تفاوتی ندارد که موضوع بیمه شخص ثالث باشد یا بیمه خودرو و بیمه تامین اجتماعی یا سایر انواع بیمه‌ها؛ چرا که قادر است با ارائه مشاوره به طرفین بیمه به کاهش هزینه‌های دعاوی بیمه‌ای کمک کند.

دریافت مشاوره از وکیل بیمه متخصص از این نظر ضروری است که چنانچه شخص بیمه‌گذار از سوی شرکت‌های بیمه مورد ظلم و تضییع حقوق واقع شود و بیمه‌گر خلاف تعهدات خود اقدام کند، فرد متضرر با مشاوره و اخذ راهکارهای مناسب از سمت وکیل کارآزموده به بهترین نحو برای مقابله با بی عدالتی اقدام کند و از راه‌های قانونی که وکیل بیمه تعیین می‌کند، سریعتر به حق خود برسد. زیرا بیمه‌گذار از طریق مشاوره با یک فرد متخصص در حوزه بیمه، در مورد همه قواعد مربوط به بیمه‌های مختلف و همچنین انواع شرکت‌های بیمه اطلاعات کامل و جامع را دریافت می‌کند تا بتواند بهترین و به موقع‌ترین اقدامات را انجام دهد.

موسسه حقوقی تهران وکیل مجموعه‌ای متشکل از هزاران وکیل متخصص و مجرب پایه یک دادگستری است که در تمامی حوزه‌های حقوقی از جمله قراردادهای بیمه به مشاوره و وکالت دعاوی مختلف می‌پردازند. در صورت بروز هر گونه اختلاف بین اشخاص و شرکت‌های بیمه، مراجعه به یک وکیل قرارداهای بیمه ای تضمینی از مجموعه تهران وکیل می‌تواند بهترین راهبرد حل مشکل باشد؛ وکلای بیمه این مجموعه در ابتدا راه‌حل‌های مسالمت‌آمیزی مانند مشاوره و گفتگو را پیش می‌برند و در موارد جدی‌تر، وکالت پرونده را برای پیگیری بیشتر دعاوی و احقاق حق موکل خود بر عهده می‌گیرند.

راه‌های ارتباطی با مجرب‌ترین و بهترین وکیل قرارداد بیمه‌ ای مجموعه تهران وکیل برقراری مشاوره رایگان از طریق شماره تماس 09120911179 و09100911179 است که علاوه بر این متقاضیان می‌توانند برای دریافت مشاوره متنی حقوقی به وب سایت مجموعه نیز مراجعه کنند.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *