تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

ارتکاب قتل از طریق ارتباطات رایانه ای

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع ارتکاب قتل از طریق ارتباطات رایانه ای اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

 

ارتکاب قتل از طریق ارتباطات رایانه ایارتکاب قتل از طریق ارتباطات رایانه ای

ارتکاب قتل از طریق ارتباطات رایانه ای به چه صورت است

در وهله ی اول به نظر می رسد که ارتکاب قتل از طریق ارتباطات رایانه ای و مخابراتی غیر قابل تصور است و امکان تحقق آن وجود ندارد، ولی مواردی را می توان فرض کرد که امکان ارتکاب قتل از طریق رایانه باشد. فرض کنیم شخصی از طریق گفتگوی اینترنتی (چت)، عالمانه به مخاطبی که بیماری قلبی داشته، عمدا و به قصد قتل خبر ناگوار کذبی میدهد و شخص مذکور به محض شنیدن خبر دچار ایست قلبی شده و فوت می کند، یا این که این خبر را از طریق ایمیل به صندوق الکترونیکی طرف مقابل میفرستد.

ارتکاب قتل از طریق ارتباطات رایانه ایارتکاب قتل از طریق ارتباطات رایانه ای

آیا در چنین صورتی نمی توان شخصی را که فعلی را انجام داده (اطلاع دادن خبر دروغ ناگوار)آن هم به قصد قتل، قاتل دانست؟ در هر حال با توجه به پذیرش امکان تحقق قتل در نتیجه هراس و وحشت (موضوع مواد ۴۹۹ و ۵۰۱ قانون مجازات اسلامی مصوب ۹۲)، به نظر نمی رسد که ابهامی در پذیرش امکان تحقق قتل عمد یا غیر عمد به وسیله سامانه های رایانه ای و مخابراتی باشد.

در صورت نیاز به مشاوره حقوقی می توانید در هر ساعت از شبانه روز با موسسه تهران وکیل تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید به منظور دریافت مشاوره حقوقی رایگان در ساعات غیر اداری از طریق راه های ارتباطی موجود در وب سایت اقدام فرمایید. همچنین می توانید در صورت نیاز نسبت به دریافت مشاوره حقوقی ار طریق واتساپ نیز اقدام فرمایید.

ارتکاب قتل از طریق ارتباطات رایانه ایارتکاب قتل از طریق ارتباطات رایانه ای

هر چند که جعل، کلاهبرداری، سرقت و تخریب رایانه ای در فصل جرایم رایانه ای جرم انگاری شده است، لکن با لحاظ قیود مقرر در مواد این فصل، هر نوع جعل، کلاهبرداری، سرقت و تخریبی که به وسیله ی سامانه های رایانه ای و مخابراتی اتفاق بیفتد، مشمول این قانون نمی شود و بایستی به قوانین مربوطه در این خصوص مراجعه نمود، که در هر حال هر گاه این صورت سنتی از جرایم به وسیله ی سامانه های رایانه ای و مخابراتی اتفاق بیفتد، در زمره ی جرایم رایانه ای و مخابراتی قرار می گیرند.

ارتکاب قتل از طریق ارتباطات رایانه ایارتکاب قتل از طریق ارتباطات رایانه ای

به عنوان مثال اگر به دنبال شماره تماس بهترینموسسه حقوقی  می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید.

ارتکاب قتل از طریق ارتباطات رایانه ایارتکاب قتل از طریق ارتباطات رایانه ای

و وکالت خود را به آنها اجازه دهید بنابراین در نظر داشته باشید که وجود شماره تماس وکیل در گوگل به اینترنت به معنی تخصصی شان می باشد ما در تهران وکیل متخصص ترین و متبحرترین وکلا را به شما معرفی مینماییم.

برای دریافت مشاوره حقوقی کیفری توسط وکیل کیفری به صفحه فوق مراجعه نمایید یا با کارشناسان مشاوره حقوقی ما در ارتباط باشید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *