تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

قرار عدم دسترسی به پرونده در دادسرا

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع  قرار عدم دسترسی به پرونده در دادسرا اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

 

قرار عدم دسترسی به پرونده در دادسراقرار عدم دسترسی به پرونده در دادسرا

قوانین و مجازات درباره قرار عدم دسترسی به پرونده در دادسرا

ماده ۱۹۱ قانون آیین دادرسی کیفری: «چنانچه بازپرس، مطالعه یا دسترسی به تمام یا برخی از اوراق، استاد یا مدارک پرونده را با ضرورت کشف حقیقت منافی بداند، یا موضوع از جرایم علیه امنیت داخلی یا خارجی کشور باشد با ذکر دلیل، قرار عدم دسترسی به آنها را صادر می کند. این قرار، حضوری به متهم یا وکیل وی ابلاغ می شود و ظرف سه روز قابل اعتراض در دادگاه صالح است. دادگاه مکلف است در وقت فوق العاده به اعتراض رسیدگی و تصمیم گیری کند.»

قرار عدم دسترسی به پرونده در دادسراقرار عدم دسترسی به پرونده در دادسرا

در صورت نیاز به مشاوره حقوقی می توانید در هر ساعت از شبانه روز با موسسه تهران وکیل تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید به منظور دریافت مشاوره حقوقی رایگان در ساعات غیر اداری از طریق راه های ارتباطی موجود در وب سایت اقدام فرمایید. همچنین می توانید در صورت نیاز نسبت به دریافت مشاوره حقوقی ار طریق واتساپ نیز اقدام فرمایید.

قرار عدم دسترسی به پرونده در دادسراقرار عدم دسترسی به پرونده در دادسرا

شرح ماده :

۱- ذينفع در ماده ۶۸۰ الزاما شاکی یا متهم نیست و ممکن است شخص ثالثی مثل مالک سامانه یا متصرف قانونی آن باشد. ۲- مقنن سه شرط را برای پذیرش درخواست ذینفع در کپی برداری از داده ها معین نموده: ۱ – ارائه داده های توقیف شده منافی با ضرورت کشف حقیقت نباشد، ۲- ارائه داده ها به روند تحقیقات لطمه ای وارد نسازد، ۳- داده ها مجرمانه نباشد. در صورت جمع این شرایط اعطای کپی داده ها به ذینفع بلامانع است. به نظر می رسد که با توجه به قید مجرمانه نبودن داده ها و لحاظ مواد ۱۰۰ و ۱۹۱ قانون اخير الذكر، اعطای کپی از داده های دارای طبقه بندی اطلاعاتی و جرایم منافی عفت نیز ممنوع است .

قرار عدم دسترسی به پرونده در دادسراقرار عدم دسترسی به پرونده در دادسرا

مثال اگر به دنبال شماره تماس بهترینموسسه حقوقی  می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید و وکالت خود را به آنها اجازه دهید

قرار عدم دسترسی به پرونده در دادسراقرار عدم دسترسی به پرونده در دادسرا

بنابراین در نظر داشته باشید که وجود شماره تماس وکیل در گوگل به اینترنت به معنی تخصصی شان می باشد ما در تهران وکیل متخصص ترین و متبحرترین وکلا را به شما معرفی مینماییم.

برای دریافت مشاوره حقوقی کیفری توسط وکیل کیفری به صفحه فوق مراجعه نمایید یا با کارشناسان مشاوره حقوقی ما در ارتباط باشید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *