تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

مشاوره حقوقی تامین اجتماعی+رایگان+بیمه

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

 

  • در این مطلب به موضوع مشاوره حقوقی تامین اجتماعی+رایگان+بیمه اشاره شده است. در صورتی که در شمال تهران، غرب تهران، شرق تهران یا کرج هستید و به مشاوره حقوقی نیاز دارید، می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود با ما تماس حاصل فرمایید.

امروزه یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که مردم با حوزه کاری و بیمه خودشان دارند. دعوی‌های قانونی و همین‌طور اختلافاتی است که پیش می‌آید و گاهی کارفرما یا شخص مرتبط با آن‌ها به دلیل دانسته‌های بیشتر در یک زمینه خاص خیلی راحت می‌تواند قوانین را دور بزند و در نهایت در پرونده پیروز شود. قصد صحبت در مورد مشاوره رایگان حقوقی تامین اجتماعی مؤسسه تهران وکیل را داریم.

مشاوره حقوقی تامین اجتماعی+رایگان+بیمهمشاوره حقوقی تامین اجتماعی+رایگان+بیمه

مشاوره تلفنی بیمه تامین اجتماعی

در بسیاری از موارد لازم نیست که کار خاصی از سوی مشاور به‌صورت حضوری انجام شود. در نتیجه شما می‌توانید مشاوره رایگان حقوقی تامین اجتماعی آن هم به‌صورت برخط و به‌واسطه تماس تلفنی را دریافت کنید. مشاوره‌ها در زمینه بیمه تامین اجتماعی، شکایت از کارفرما در خصوص واریز و ادای حق بیمه، بیمه بیکاری و ازکارافتادگی، مشاوره در خصوص دریافت دیه و حق بیمه در حوادث ناشی از کار و سختی کار ارائه می‌شود.

موسسه تهران وکیل با داشتن بهترین وکیل دیوان عدالت اداری و همچنین وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری اطلاعات دقیقی در مورد موضوعاتی نظیر بیمه کارگری و کارمندی، مشاوره حقوقی مشکلات کارفرمایان در زمینه بیمه اشخاص و البته بیمه تامین اجتماعی بازنشستگان را به شما ارائه می‌دهد.

دریافت پاسخ سؤالات بازنشستگی تامین اجتماعی آنلاین

معمولاً هم‌وطنان در مورد بازنشستگی، شرایط، ضوابط و قوانین آن سؤالات زیادی دارند که نمی‌توانند در مورد آن‌ها در اینترنت به پاسخ درستی برسند. مثلاً نکاتی مربوط به نوشتن قراردادهای کاری، انواع قراردادها و تبصره‌هایی که کارفرماها می‌توانند استفاده کنند. مواردی مربوط به میزان مرخصی بر اساس قانون کار تامین اجتماعی و همین‌طور سن بازنشستگی. عموماً بسیاری به دنبال راه‌هایی برای دریافت سختی کار و همین‌طور بازنشستگی پیش از موعد هستند.

مشاوره حقوقی تامین اجتماعی+رایگان+بیمهمشاوره حقوقی تامین اجتماعی+رایگان+بیمه

مشاوره رایگان حقوقی تامین اجتماعی صرفا مربوط به کارفرما نیست.

از یک‌سوی دیگر امکان دریافت مشاوره برای تعیین مبلغ بیمه بیکاری بر اساس میزان سابقه کار، میزان پرداخت اضافه‌کاری در مراکز تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی و … توسط تیم مشاوره آنلاین این مؤسسه وجود دارد. تفاوتی ندارد که به‌تازگی استخدام شده و تحت پوشش بیمه هستید، می‌خواهید در مورد شرایط بازنشستگی و خروج از کار بدانید و یا این که مسئله‌تان دریافت حقوق بیکاری است.

مشاوره تامین اجتماعی در تهران و شهرستان‌ها

البته این تیتر به این معنا نیست که شما صرفاً می‌توانید در تهران و یا شهرهای خاص نسبت به دریافت مشاوره رایگان حقوقی تامین اجتماعی اقدام کنید. در واقع آنلاین و تلفنی بودن این مشاوره مناسب کسانی است که در شهرستان حضور دارند و حداقل در منطقه محل زندگی‌شان امکان دریافت مشاوره دقیق در مورد قانون کار و شرایط آن وجود ندارد.

در شرایطی که شما به دنبال دریافت یک مشاوره رایگان حقوقی تامین اجتماعی دقیق و حرفه‌ای هستید، یا این که می‌خواهید در مورد تامین اجتماعی و نحوه عقد قرارداد بیشتر بدانید. تیم مشاوره نخست از شما پیش‌نیازها و اطلاعاتی در مورد پرونده دریافت کرده و پس از آن از بین مشاوران مجرب، متخصص و متعهد شخصی که بیشترین تسلط را به چنین پرونده‌ای داشته باشد و یا این که پرونده‌های مشابه را حل‌وفصل کرده باشد به شما مشاوره خواهد داد.

برای کسانی که می‌خواهند در مورد میزان حقوق و دستمزد تامین اجتماعی در مشاغل مختلف، میزان پرداخت اضافه‌کاری، مبلغ بیمه بیکاری و بیمه‌هایی که در شرایط ازکارافتادگی استفاده می‌شوند بیشتر بدانند. گنجینه‌ای از اطلاعات مفید توسط افراد متخصص و متعهد در این حوزه به شما تزریق خواهد شد.

مشاوره حقوقی تامین اجتماعی+رایگان+بیمهمشاوره حقوقی تامین اجتماعی+رایگان+بیمه

مشاوره رایگان حقوقی تامین اجتماعی برای کارفرماهای بی تجربه بسیار کاربردی است.

مشاوره بیمه تامین اجتماعی در شهرستان‌ها

از طرفی دیگر برای کسانی که در شهرستان‌ها حضور دارند. امکان دریافت مشاوره رایگان حقوقی تامین اجتماعی ، حرفه‌ای و باکیفیت متخصصینی که صرفاً در تهران محدود شده‌اند وجود ندارد. برای کسانی که به دنبال دریافت اطلاعات تکمیلی در مورد مدت‌زمان پرداخت مقرری بیکاری، فوت کارمندان و استفاده از حقوق آن‌ها، بیمه کارگران ساختمانی و … هستند. معمولاً ابهامات زیادی وجود دارد. به باتوجه‌به پیچیدگی‌های موجود در این‌گونه مباحث قطع به‌یقین دریافت راهنمایی و مشاوره می‌تواند کارگشا باشد.

مشاوره حقوقی تامین اجتماعی+رایگان+بیمهمشاوره حقوقی تامین اجتماعی+رایگان+بیمه

مواردی چون استفاده از مستمری شوهر فوت شده و شوهر در قید حیات، پیگیری تخلفات و مسائل کیفری مرتبط با حوادثی که در محیط کار برای کارگران ساختمان و همین‌طور کارمندان به وجود می‌آید و نحوه پرداخت حق بیمه برای کسانی که از کشور خارج می‌شوند. همه‌وهمه از جمله مسائلی است که روزانه از تیم پشتیبانی مشاوره حقوقی تهران وکیل پرسیده می‌شود. در واقع شما می‌توانید فراتر از آن دادنامه‌های مختص دیوان عدالت اداری برای بررسی مسائل مربوط به حوزه تامین اجتماعی و شکایات اداره کار را از این طریق به روشی دقیق‌تر انجام دهید.

مشاوره حقوقی آنلاین فوری رایگان

در کنار تمامی توضیحات تخصصی که در این مورد به شما عزیزان اعلام کردیم، معمولاً برای کسانی که درگیر پرونده‌های حقوقی مربوط به بیمه تامین اجتماعی می‌شوند. صرفه‌جویی در وقت و دریافت پاسخ آن هم خیلی سریع اهمیت زیادی دارد. چون معمولاً سرعت عمل در انجام و فراهم‌کردن اسناد و مدارک بیمه تامین اجتماعی خیلی مهم است. مشاوره رایگان حقوقی تامین اجتماعی برای کارگران روشن کننده راه است.

یعنی مثلاً مرکز بیمه از شما مدرک خاصی می‌خواهد. از طرفی نمی‌دانید که باید در چه شرایطی آن را تقدیم این سازمان کنید. یا این که مدرک مربوطه در دسترس نیست و کارفرما اجازه دریافت آن را از محل کار به شما نمی‌دهد. البته صرفاً این مشاوره‌ها یک‌طرفه نیست. کارفرمایانی که درگیر مشکلات حقوقی هستند. دچار ورشکستگی شده و یا این که می‌خواهند فیلد کاری خود را تغییر دهند. می‌توانند از مشاوره‌های فوری، دقیق و تخصصی در بخش ویژه تامین اجتماعی مؤسسه حقوقی تهران وکیل استفاده کنند.

مشاوره رایگان حقوقی تامین اجتماعی در خدمت شماست.

مشاوره حقوقی تامین اجتماعی+رایگان+بیمهمشاوره حقوقی تامین اجتماعی+رایگان+بیمه

مشاوره حقوقی کارفرما و کارگر به‌صورت آنلاین

هرساله عده زیادی درگیر پرونده‌هایی می‌شوند که یک سر آن مرتبط به تامین اجتماعی و شرایط بیمه خواهد بود. برای کارگران و شاغلانی که می‌خواهند از خدمات بیمه در محل کار خود استفاده کنند و تاکنون تجربه‌ای در این مورد ندارند. معمولاً سؤالات زیادی ایجاد می‌شود. ترس این که حقشان پایمال شود و یا این که در نحوه عقد قرارداد بیمه با صاحب‌کار خود به توافق نمی‌رسند و ترجیح می‌دهند که این کار را از طریق مراجع قضایی انجام دهند. معمولاً انتخاب وکیل کاربلد و حضور او در صحن دادگاه هزینه زیادی را در برخواهد داشت. اما استفاده از خدمات مشاوره می‌تواند تمامی نقص‌های مربوط به انتخاب وکیل را برطرف کند.

بعلاوه برای کارفرمایان همیشه مسئله بیمه اهمیت زیادی دارد. در صورت عدم بیمه کردن در محیط کار به‌عنوان فرد خاطی درگیر مشکلات زیادی می‌شوند. به جهت حل مشکلات مالیاتی و همین‌طور سؤالات مرتبط با نحوه بیمه کارگران در بخش‌های خاص و وجود خطرات، معمولاً بهتر است پیش‌ازاین که بی‌گدار به آب بزنند مشاوره‌هایی را با  قاضی بازنشسته دیوان عدالت اداری در این مورد دریافت کنند. مشاوره رایگان حقوقی تامین اجتماعی در مواردی که فرد از کار اخراج می شود می‌تواند مفید باشد.

مشاوره حقوقی تامین اجتماعی در واتس‌اپ

مشاوره رایگان حقوقی تامین اجتماعی به شما کمک می کند که ساز و کار بیمه کردن را بیاموزید.

باتوجه‌به قرارگیری در شرایط بیماری کرونا و خطرات مهلک آن، معمولاً انجام بسیاری از کارها به‌صورت غیرحضوری رواج پیدا کرده است. مسائل مربوط به بیمه تامین اجتماعی، دریافت مشاوره و مسائل حقوقی نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

جلب اعتماد، پشتیبانی همیشگی در هر زمان و بدون محدودیت جغرافیایی، از جمله اصلی‌ترین فاکتورهایی است که این مرکز را از دیگر سیستم‌های مشاوره متمایز می‌سازد. پس از دریافت اطلاعات موردنیاز از سوی شما، مشاورهایی که در این مورد تجربه و تخصص بیشتری دارند به شما معرفی می‌شوند تا به‌صورت صددرصدی اطلاعات لازم به شما منتقل شده و حتی در صورت نیاز پرونده‌ها و اسناد شما توسط چند مشاور حقوقی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مشاوره حقوقی تامین اجتماعی+رایگان+بیمهمشاوره حقوقی تامین اجتماعی+رایگان+بیمه

مشاوره رایگان حقوقی تامین اجتماعی در بخش‌های بیشتری برای شما کاربرد دارد و سبب جلوگیری از بروز اشتباهات می‌شود.

برای دریافت مشاوره حقوقی توسط کارشناسان حقوقی به صفحه مربوطه مراجعه کرده و یا با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

23 دیدگاه

  • سلام و عرض ارادت خدمت وکیل محترم اینجانب بازنشسته ماشین سازی اراک هستم وبعد از بازنشستگی محیط کارم بمدت ۱۰ سال سخت وزیان آورشد و با قانون ۲۵ سال بازنشست شده ام و بعد از شکایت به دیوان با اینکه سختی محیط کارم تایید شد لیکن گفتند عطف به ماسبق نمیشه . و چون در حین کاردر زمانی که در محیط سخت بودم دچار ناراحتی شدم و به کمیسیون پزشکی تامین رفتم و اعلان کردند که باید تغییر شغل بدهد و کلیه گواهی ها و نظرات پزشکان را ضمیمه و به دیوان ارائه دادم ولی هنوز جوابی داده نشده به نظر حضرتعالی پاسخ مناسبی بهم داه می‌شود یا اینکه باید از راه دیگری وارد شوم و اگر ۱۰ سال سخت و زیان آور محاسبه شود دوران خدمتم هم که در منطقه جنگی بوده نیز میتوانم آنرا محاسبه و جز خدمتم بیاورم . و موضوع دیگر اینکه چون مدت ۴ سال از اویل خدمتم در یکی از ارگانها بوده ماشین سازی بابت آن ۴ سال هیچگونه سنواتی بمن نداده و آیا راهی برای گرفتن حق و حقوقم هست که از ماشین سازی بگیرم یا باید از همان ارگان شکایت کنم اگر چه آن ارگان الان ادغام شده و از وجود آن اثری نیست با تشکر و قدردانی وسپاس از شما وکیل محترم و خدا شناس سلامت باشید منتظر پاسخ هستم ممنون

    • سلام وقتتون بخیر برای بازنشستگی با سختی کار 20سال سابقه کار کافی است که حداقل 2سال آن برای شما بیمه با عنوان شغلی سخت و زیان آور رد شده باشد.

      • خانم وکیل میخواستم بپرسم فردی ۳۰ سال بیمه رو واریز کنه ولی سنش به سنی که بیمه برای بازنشستگی مد نظر داره نرسیده باشه می‌تونه بازنشسته بشه ؟

  • با سلام و آرزوی توفیق
    بنده از سال 1374 کارمند وزارت ارشاد هستم و حقوق سال 1401 من 9 میلیون تومان است. وزارت ارشاد طبق قانون در تمام این سالها برای من بیمه پرداخته است. همزمان با وزارت ارشاد از سال 1395 در مجله ای پزشکی به عنوان سردبیر حضور دارم و از ساعت 3 تا 9 آنجا کار می کنم و حقوق 1401 من در مجله به 30 میلیون تومان رسیده است اما آنها برخلاف قانون و قرارداد موقت سالانه و قول خود برای من بیمه رد نکرده اند. اگر من به اداره کار شکایت کنم و موفق شوم که کارفرمای خصوصی را به پرداخت بیمه معوقه وادار سازم، محاسبه میانگین دستمزد دو سال آخر بنده چقدر خواهد شد؟
    دو سال خدمت سربازی ام را هم هنوز به سابقه اضافه نکرده ام
    اگر شما پروژه بازنشستگی ام را با هدف استیفای حقوق سی میلیون تومانی برعهده بگیرید، هزینه وکالت شما چقدرخواهد شد؟ و آیا ضمانت می کنید که این میزان حقوق یعنی سی میلیون تومان را احقاق خواهید کرد؟ ایمیل من

    • سلام اوقات بخیر تنها یک بیمه قابل استناد برای بازنشتگی هست و امکان اینکه از دو اداره و یا شرکت برای شما بیمه رد شود وجود ندارد.

  • سلام من جایی شروع به کار کردم و بیمه شدم میخواستم ببینم برای بازنشستگی باید ۳۰ سال سابقه داشت من قصد ندارم طولانی مدت کار کنم. حالا با این شرایط بیمه بشوم یا نه؟

    • سلام وقتتون بخیر بله برای بازنشستگی 30سال سابقه لازم هست اما اگر شغلتون جزء مشاغل سخت و زیان آور باشد با 20 سال هم میتونید بازنشسته شوید.

      • نه فک‌ نکنم جز مشاغل سخت حساب بشه اما همون‌طور که گفتم نسبت به شرایطم که ثابت نمیخوام اونجا کار کنم بیمه بشم بهتره یا نه؟ و چندتا سوال دیگه ام برام پیش اومده اینکه بعد از اینکه استعفا بدم دیگه کار نکنم مدتی که بیمه بودم ،سابقه ام چی میشه و بعد از این چطور باید بیمه امو واریز کنم. دومین سوالم اینکه شنیدم باید بیمه ای که دارم بعد استعفا دادن بکنم اختیاری حالا اینکه دوباره جایی شروع به کار کنم و بیمه بشم باید برم بیمه ای که دارم و اجباری کنم؟ میشه؟ . و اینکه شنیدم میشه در بیمه اختیاری حق بیمه ۳۰ سال رو یکجا پرداخت کرد درسته؟ بیمه اجباری رو هم میشه عین بیمه اختیاری یکجا پرداخت کرد؟ و یه سوال دیگه اینکه میشه بیمه ی ۳۰ ساله رو واریز نکنی؟ مثلاً ده سال یا ۵ سال واریز کرد در این صورت بازنشستگی چطور حساب میشه با سن ۲۴ سال ؟ چون سوال ها زیاد هست ممنون میشم اگه دونه به دونه وکامل جوابم رو بدید

    • سلام اوقات شریف بخیر بیمه اختیاری بیمه ای هست که خودتون واریز میکنید تحت عنوان خویش فرما اما بیمه اجباری کارفرمای شما ملزم است آن را واریز کند.

      • سلام خانم وکیل عرض ادب و احترام فقط همین فرق رو دارن؟ در بازنشستگی چطور فرقی ندارن؟

        • سلام متشکرم در بازنشستگی بستگی به عنوان شغلی دارد که جز مشاغل سخت و زیان آور باشد یا خیر

  • سلام خسته نباشید خانم حبیبی در رابطه با سوالم فرق دیگه ای ندارن؟ در بازنشستگی چطور ؟

  • با عرض سلام و خسته نباشید خدمت خانم وکیل
    سوالات منو فراموش کردید جواب بدید ممنون میشم یه بار دیگه بخونید

  • نه فک‌ نکنم جز مشاغل سخت حساب بشه اما همون‌طور که گفتم نسبت به شرایطم که ثابت نمیخوام اونجا کار کنم بیمه بشم بهتره یا نه؟ و چندتا سوال دیگه ام برام پیش اومده اینکه بعد از اینکه استعفا بدم دیگه کار نکنم مدتی که بیمه بودم ،سابقه ام چی میشه و بعد از این چطور باید بیمه امو واریز کنم. دومین سوالم اینکه شنیدم باید بیمه ای که دارم بعد استعفا دادن بکنم اختیاری حالا اینکه دوباره جایی شروع به کار کنم و بیمه بشم باید برم بیمه ای که دارم و اجباری کنم؟ میشه؟ . و اینکه شنیدم میشه در بیمه اختیاری حق بیمه ۳۰ سال رو یکجا پرداخت کرد درسته؟ بیمه اجباری رو هم میشه عین بیمه اختیاری یکجا پرداخت کرد؟ و یه سوال دیگه اینکه میشه بیمه ی ۳۰ ساله رو واریز نکنی؟ مثلاً ده سال یا ۵ سال واریز کرد در این صورت بازنشستگی چطور حساب میشه با سن ۲۴ سال ؟ چون سوال ها زیاد هست ممنون میشم اگه دونه به دونه وکامل جوابم رو بدید

    • لطفا با شماره های داخل سایت تماس بگیرید تا همکارانم در ابتدا شرایط استخدامی و عنوان شغلی شما رو بررسی کنند تا بتونیم دقیق تر راهنماییتون کنیم.

  • سلام تازه جایی شروع به کار کردم و بیمه میکنن من تردید دارم قبول کنم که بیمه کنم خودمو یا نه چون فک نکنم برای مدت طولانی اونجا کار کنم حتی شاید بعد یه مدت کار نکنم آیا بیمه بشم بهتره یا نه خانم وکیل ؟ راهنمایی کنید و اینکه من شنیدم بیمه اجباری و اختیاری دوتا فرق دارن بیمه بیماری شامل کسایی که بیمه اختیاری دارن نمیشه و برای خدمات درمانی فقط ۱۰ درصد تامین اجتماعی بهشون کمک میکنن و برای افراد بیمه اجباری رایگانه توی بیمارستان های تامین اجتماعی درسته؟

    • سلام اوقات شریف بخیر به هرحال شما در هر محلی فعالیت داشته باشید حتی مدت کوتاه جز سوابق بیمه پردازی شما محسوب می شود.بله در بیمارستان های تامین اجتماعی همینطور است یک لیست از فعالیت های رایگان دارن که میتونید تهیه کنید و مطالعه نمایید.

      • پس مهم نیست در هر محل چقدر کار کنم جز سوابق بیمه محسوب میشه ولی خانم وکیل اگه دو سال بیمه اجباری داشته باشم بعد از اون کل قصد کار نداشته باشم بیمه ام چی میشه و چطور باید بیمه ای که دارم و ادامه بدم؟

      • پس مهم نیست در هر محل چقدر کار کنم جز سوابق بیمه محسوب میشه ولی خانم وکیل اگه دو سال بیمه اجباری داشته باشم بعد از اون کلا قصد کار نداشته باشم بیمه ام چی میشه و چطور باید بیمه ای که دارم و ادامه بدم؟

  • با سلام
    من 28 سال در یک شرکت سابقه کار دارم اما یک شرکت دیگر هیچگونه قراداد کتبی و شفاهی با من ندارد امادو ماه برای من برج 3 و برج 11 1400 بیمه برای من رد کرده حالا برای حل این مشکل باید چکار کنم لازم به توضح است که با یک شماره بیمه دیگری برام بیمه واریز نموده لطفا راهنمایی کنید با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *