تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل هک کامپیوتر

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل هک کامپیوتر اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

 

 وکیل هک کامپیوتر وکیل هک کامپیوتر

هک کامپیوتر به چه صورت است؟

به طور کلی نفوذ به هر سیستم امنیتی کامپیوتری را هک می گویند. این نوع عمل مجرمانه شامل دسترسی غیر مجاز به کامپیوترها و نفوذ به سیستم های کامپیوتری می شود که دارای انگیزه های گوناگونی می باشد که مهمترین آنها قصد کنجکاوی، تفریح و تفنن بوده و اصولا به قصد آسیب رساندن و بهره برداری مالی انجام نمی گیرد و از نظر سنی بیشتر خدشه زنندگان (Hackers) جوانان و در رده ی سنی ۱۵ إلى ۲۴ قرار دارند… امروزه سیستم های مخابراتی مدرن نیز همچون سایر سیستم های کامپیوتری در معرض سوءاستفاده از طریق دستیابی از راه دور قرار می گیرند. نفوذ یابندگان با دستیابی به یک سیستم مخابراتی می توانند به تمامی شبکه ی ارتباطی یک شهر و یا یک کشور نفوذ کنند و از آن سوءاستفاده نمایند.

بهترین وکیل هک کامپیوتربهترین وکیل هک کامپیوتر

البته این دسته از هکرها که به قصد سوء استفاده های مختلف از فضای اینترنت، اقدامات خود را انجام میدهند کرکرها مینامند، که در واقع هکرهایی بدخواه هستند. آنها به سیستم ها رخنه می کنند تا خرابکاری کنند، ویروسها و کرم های رایانه ای را منتشر کنند، فایل ها را پاک کنند یا بعضی انواع دیگر ویرانی را ببار آورند. اختلاس، کلاهبرداری یا جاسوسی تنها بخش کوچکی از اهداف احتمالی کرکرها می باشد. جاسوسی رایانه ای همانطور که بین شرکتها وجود دارد، میان کشورها نیز در جریان است بنابراین امنیت ملی ما را با مخاطره مواجه می کند.

 شماره تلفن وکیل هک کامپیوتر شماره تلفن بهترین وکیل هک کامپیوترارتکاب تروریسم رایانه ای، توسعه رایانه ای دهشتناک دیگری است که شاید امنیت میلیونها انسان را در سراسر دنیا تهدید کند. هیچ بحثی در این نیست که آنچه کرکرها انجام میدهند همان قدر که غیر قانونی است، مخاطره آمیز نیز می باشد. لكن هکرها اصولا برای مقاصد مجرمانه اقدام به هک نمی نمایند بلکه هدف برخی از آنان نشان دادن میزان اطمینان تدابیر امنیتی سامانه ها و امکان رخنه به آنها است تا مسؤولان مربوط را نسبت به حفره های امنیتی سامانه های تحت مدیریتشان آگاه نمایند. بنابراین بین هکرها و کرکرها تفاوت اساسی وجود دارد و چه بسا اگر هکری صرفا به اتهام دسترسی غیرمجاز دستگیر شود و برای قاضی پرونده محرز شود که وی صرفا قصد داشته که حفره های امنیتی سامانه ها را گوشزد نماید، ممکن است که قصد مجرمانه (عنصر روانی)وی محرز نگردد و پرونده منتهی به صدور قرار منع پیگرد و یا رأى برائت گردد.

 وکیل متخصص و تضمینی هک کامپیوتر وکیل متخصص و تضمینی هک کامپیوتر

در صورت نیاز به مشاوره حقوقی می توانید در هر ساعت از شبانه روز با موسسه تهران وکیل تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید به منظور دریافت مشاوره حقوقی رایگان در ساعات غیر اداری از طریق راه های ارتباطی موجود در وب سایت اقدام فرمایید. همچنین می توانید در صورت نیاز نسبت به دریافت مشاوره حقوقی ار طریق واتساپ نیز اقدام فرمایید.

اگر فردی از طریق فیزیکی رمز ورودی به ایمیل شخصی را بدست آورد با فریب یا سوء استفاده از اعتماد صاحب ایمیل آیا مشمول ماده ۱ قانون جرایم رایانه ای می شود؟

 بهترین وکیل هک کامپیوتر در تهران بهترین وکیل هک کامپیوتر در تهران

پاسخ

نظریه مشورتی شماره ۲۴/۳/۱۳۹۳ – ۶۵۶/۹۳/۷ اداره کل حقوقی قوه قضائیه:

۱- با توجه به اطلاق ماده یک قانون جرائم رایانه ای، صرف دسترسی غیرمجاز به داده ها یا سامانه های رایانه ای یا مخابراتی که به وسیله تدابیر امنیتی حفاظت شده باشد مشمول مقررات ماده مذکور می باشد و طریق دسترسی اعم از مستقیم (فیزیکی) یا با واسطه (از طریق شبکه) تأثیری در قضیه ندارد.

۲- در فرض سؤال صرف به دست آوردن رمز ورودی به ایمیل اشخاص جرم نیست ولی چنانچه از طریق رمزی که به دست آورده، به طور غیر مجاز به داده یا سامانه دسترسی پیدا کند، می تواند از مصادیق جرم موضوع ماده یک قانون جرائم رایانه ای باشد. به هر حال تشخیص مصداق با قاضی رسیدگی کننده است.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *